Opgezwollen borsten door warmte?

Discussie in 'De lounge' gestart door fleurtjeuh, 26 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb het wel altijd als het heel warm is. Dan zwelt mijn hele lijf een beetje op :( :p

2. klavertje4

klavertje4 Bekend lid

15 jun 2009
    788
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik dacht gisteren ook opeens jeetje me borsten zijn iets groter dan normaal.

Denk dat het gewoon door de warmte komt.
    Ik heb ook wat dikker vingers met dit weer.

Ik hoef niet ongi te worden.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ik niet de pil gebruik, heb ik daar altijd wel last van vlak voor ik ongesteld moet worden, (gebeurt onder invloed van progesteron: het hormoon dat na je eisprong aangemaakt wordt om een eventuele zwangerschap in stand te houden), maar tijdens pilgebruik wordt je cyclus stilgelegd en zou het eigenlijk niet moeten kunnen.
    Ik zou even een testje doen om uit te sluiten dat je zwanger bent, en zoniet dan toch snel een andere huisarts zoeken. Een mannelijke huisarts hebben als er dingen spelen waardoor onderzoek op intiemere delen van je lijf niet wenselijk is, is natuurlijk totaal niet handig! :(
    Ik vind dat, zonder allerlei zware of ingewikkelde redenen, al niet fijn, een mannelijke huisarts, en kies dus ALTIJD voor een vrouwelijke arts. Als een praktijk die niet heeft, (komt nauwelijks nog voor, moet ik zeggen), dan zoek ik dus een andere praktijk...

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.140
    113
    Happyland
    Kan aan mij liggen hoor, maar ik vind dit geen reden om meteen naar de huisarts te gaan.
    Zolang je geen vreemde knobbeltjes ofzo voelt.
    Ik zou eerst eens kijken wat er gebeurt als je ongesteld bent.
    Ben je niet aangekomen, daar groeien je borsten ook van, de mijn tenminste wel..

5. fleurtjeuh

fleurtjeuh Actief lid

15 feb 2012
    456
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik echt het idee dat ze nog groter zijn :S
    K hoop echt dat het door het weer komt en het snel weer weg gaat, aangezien ik gewoon ongesteld ben geworden..

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bel nouvtoch gewoon even de huisarts joh!

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb hier altijd last van als het warmer wordt zwelt mijn hele lichaam iets op en nu ook nog ongesteld worden dan is het helemaal bal. Het zal als het goed is wel met een dag of 2 minder worden.

Deel Deze Pagina