Ben eigenlijk wel benieuwd welke meiden er hier ook kiezen om het geslacht niet te weten voor de bevalling. Wij hebben er dus voor gekozen het geslacht geheim te laten zijn
Ik ben dan jammer genoeg nog niet zwanger maar hier staat het al vast dat ik het echt niet weten wil bij de 1ste...bij de 2de wil ik niet zeggen maar de 1ste is toch zo spannend groetjes liselotje
In eerste instantie wilde ik het wel weten, maar mijn vriend niet. Nu heb ik ook zoiets van ik vind het eigenlijk veel leuker en spannender om gewoon maar te zien en af te wachten of ons kindje een jongetje of meisje zal zijn. Wil niet zeggen dat ik niet supernieuwsgierig ben trouwens!
ik wil het graag weten maar mijn vriend niet en daar leg ik mij bij neer. Het vervelende nu vind ik dat je een voorgevoel heb en dat je daar naartoe gaat groeien, overigens is beide welkom!!
ik wil het juist niet weten maar mijn vriend wel en hij vindt dat ik me daar bij neer moet leggen Misschien doe ik dat ook wel...
Ik wil het zeker niet weten!!! Het enige wat je nog hebt als je aan het puffen en aan het zweten bent om het kind eruit te werken is de verrassing wat het geslacht is!!! Das toch geweldig om te horen: "Het is een jongen!" of "Het is een meisje!" Die negen maanden speculeren erover, fantastisch!!! Het maakt mij ook verder totaal niet uit, als het maar gezond is!!!
Wij willen het ook niet weten, al is dit gevoel sterker bij mijn man dan bij mij. Ik blijf erg nieuwsgierig, maar we wcahten gewoon af!!(tot de bevalling!
Ook wij hebben er voor gekozen om af te wachten tot bij de bevalling. In het begin had ik zoiets van: "Ik wil het wel weten", maar mijn vriend (bijna man ) wilde het niet weten. Ik heb me bij hem aangesloten en we wachten het rustig af! Groetjes, Ramona
Bij mijn dochter hebben we er ook voor gekozen om het niet te willen weten. Het is idd geweldig om pas bij de geboorte te horen wat het zou worden. Maar deze keer hebben we besloten om het wel te willen weten. Dit om onze dochter te kunnen voorbereiden. Ik heb wel gezegt dat het bij de 'gewone' echo te zien moest zijn, anders zouden we gewoon geduldig afwachten. Ik ga niet speciaal een 3D echo doen om het geslacht persé te willen weten. Maar gelukkig werkte hij/zij goed mee
Weetje, het is best leuk het al te weten maar het is niet leuk voor de omgeving het al te weten! Dat vind ik...
Volgens de echoscopiste waar ik geweest ben voor een gewone en een 3D echo, is het geslacht juist bij een 3D echo MINDER goed te zien....
Wij weten het ook niet Toen we met 22 weken een echo hadden vroeg de echoscopiste of we het wilden weten dus toen zeiden wij nee, maar toen vroeg ik aan haar of zij het al gezien had en toen zei zze "jaaaa, ik heb het al gezien!" Toen vond ik het wel even heeeeel moeilijk haha Dat zij het wel wist en wij niet. Maar ik ben blij dat we het zo hebben gelaten en het niet toch hebben gevraagd. Mij lijkt die verassing juist ook zo geweldig!
Ik wil het helemaal niet weten wat het word. Maar mijn vriend die is wel heel nieuwschierig. We hebben de middenweg genomen de eerste blijft geheim de tweede kijken we wel wat het word.
Mijn vriend wil het weten maar ik twijfel nog. Het is wel wat Niek zegt; ik heb een sterk voorgevoel en als het bij de bevalling anders is ben ik bang dat ik toch een beetje teleurgesteld ben. Als ik met 20 weken al weet dat het het andere geslacht is dan kan ik me daar de rest van de zwangerschap op voorbereiden. Aan de andere kant is de verrassing weg als je het al wel weet en dat lijkt me ook jammer dus ik denk er nog even over na. Silly
Ik hoor ook wel van vriendinnen die pas zijn bevallen (jaja, ook wij zitten midden in een baby-boom ) die ook niet wisten wat het wordt, dat op het 'moment supreme' ze alleen maar heeeeel erg blij waren dat het er was en dat ze nog niet eens meteen nieuwsgierig waren naar het geslacht