Hallo allemaal, Ik ben sinds twee weken jullie verhalen aandachtig aan het lezen. Ik ben nu overtijd. Heb heel veel verschijnselen, vanochtend getest met ochtenurine maar deze was negatief. Van de doktersassisente moet ik tot aan het einde van de week wachten en dan weer een testje doen. En als deze negatief is moet ik naar de HA toe. Nauw mijn vraag. Mocht ik nouw volgende week ongesteld worden, ben dan lang overtijd. Hoe moet ik dan mijn ovulatie berekenen. Weer 14 dagen naar eerste ongi dag?? Wie kan mij helpen??
Helaas werkt het niet zo.. Als je net met de pil bent gestopt.. kan het zo zijn dat je een veel latere eitsprong hebt.. Ik heb zelfs in het begin wel eens pas op dag 20/21 een ei gehad.. had toen ook een cyclus van 36 dagen.. Helaas is er in het begin geen pijn op te trekken! groetjes
Toen ik gestopt was met de pil heeft het bij mij bijna een jaar geduurd voordat ik een keertje ongesteld werd (prikpil gebruikt 7 jaar lang) Je lichaam kan best een tijdje van slag zijn voordat alles weer regelmatig word en je cyclus weer op pijl is. Hoop dat je snel regelmatig bent en dat je ervoor kunt gaan.
een voordeel heb je al en dat is dat je eventueel volgende week al langs kan komen bij je ha..... maar verder zou ik als ik jou was gewoon even afwachten zoals je wellicht hebt gelezen weet je dat je lichaam vooral in het begin nadat je gestopt bent met de pil heel onregelmatig kan zijn en daarbij dat je ook nog eens verschijnselen van zwangerschap kunt hebben maar dat dit juist door het stoppen van de pil wordt veroorzaakt. succes
De enige manier om dat te weten te komen lijkt me ovulatietesten maar als je cyclus zo lang is, gaat dat je wel wat kosten.