opgezwollen gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sassie25, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Afgelopen nacht werd ik wakker en had me daar toch een heeeeel erg vreemd gevoel.

Het was net alsof alles in mijn lichaam flink opgezwollen was, vingers, armen, benen, gezicht... En als ik bijvoorbeeld mijn hand op mijn been deed, leek het net alsof mijn hand veel te zwaar werd voor mijn been. Verder had ik het gevoel naar beneden gedrukt te worden zeg maar. Ben naar de wc gegaan en toen weer in bed gaan liggen, maar dat gevoel dat bleef. Ben 5 minuten even rechtop gaan zitten en toen is dat gevoel weer gezakt en ging alles weer normaal voelen. Toen ben ik weer gaan liggen en in slaap gevallen. Nou ben ik niet in paniek ofsow maar wil toch wel eens weten wat het geweest zou kunnen zijn...

Maar zou het die kleine geweest kunen zijn die bij mij ergens iets klem zat te drukken of heb ik in een verkeerde houding gelegen? Die kleine heb ik 's nachts ff "wakker geschud" om te kijken of alles nog ok was met m, die reageerde goed dus dat zal wel goed zitten. Hij is nu ook flink wakker, voel t heerlijk bewegen.

Iemand hier ervaring mee? Liefs Sas

Deel Deze Pagina