Opgezwollen kuit + bulten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loeki82, 27 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Wie o wie kan mij vertellen wat dit is? En wat kan je hieraan doen?

Vanochtend had mijn zoon alleen wat bulten op zijn kuit waarvan ik dacht, het zijn muggenbulten. Hij wou vandaag geen schoenen aan. Na het avondeten viel het me op dat zijn kuit dik was, en uit de bulten nu wat vocht uit kwam.

Naast het lopen heeft hij verder nergens last van. De opgezwollen voet zet hij niet op de grond, hij loopt op zijn tenen. Ik heb nu een doekje met water + azijn om zijn enkel gedaan. Zijn kuit voelt heel strak aan.

Schrok me rot toen ik zijn opgezwollen enkel zag.

Wie heeft dit ook meegemaakt?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Even bellen met de hap?

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    #3 Loeki82, 27 jun 2014
    Laatst bewerkt: 27 jun 2014
    Ik had al met de dokterswacht gebeld. We moesten het in de gaten houden en morgen weer bellen als het zo blijft. Heb nu een doekje met water en azijn erom heen gedaan ( tip van schoonmoeder).

En nu maar hopen dat het snel weer beter wordt.

4. Lovelymum87

Lovelymum87 Actief lid

1 mei 2014
    434
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou persoonlijk gewoon bij de hap alsnog langs gegaan zijn....
    Vind het er echt niet prettig uit zien, en erg makkelijk van de hap zeggen wacht maar tot morgen...

Hier willen ze kinderen altijd even zien omdat ze zelf weinig aan kunnen geven...

5. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg dat als ik 2 of 3 muggenbulten heb op 1 arm oid. Ook met vocht eruit enz.
    Duurt dan een paar dagen. T is een allergische reactie. Ik heb er tabletjes voor.

Sterkte!

6. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    We zijn gisteravond alsnog naar de dokterswacht geweest, bleek dus dat het een allergische reactie was (muggenbeet). De zwelling is een stuk minder dan gisteren, en hij loopt niet meer op zijn teentjes.

Was wel even schrikken toen ik het zag. Dacht dat hij iets gebroken had of zo. Over 2 jaartjes maar een allergie test doen.

7. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Ach hummeltje:( beterschap

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vervelend hoor, mijn zoontje reageert ook vaak zo heftig op muggenbulten, nu heeft hij een opgezwollen voet en hij is op zijn wang gestoken, maar zijn oog is ook dik geworden.
    Hij heeft er ook wel last van.

9. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Dankje. Wij zijn beide allergisch (luchtwegen, koemelkallergie en eczeem). Dat heeft hij ook allemaal van ons geërfd.

Nu maar rustig aan met zijn been... een flinke uitdaging voor een actieve dreumes ;).

10. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Jeetje heftig zeg! En nog lastig met al die muggen die er zijn weer dit seizoen :(

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier zien onze kinderen er inderdaad ook altijd flink toegetakeld uit als ze door een mug gebeten zijn.

Was ook het eerste wat ik dacht dat ik de foto zag.
    Fijn dat de hap jullie gerust kan stellen.

Deel Deze Pagina