Hoi allemaal, Binnenkort gaat mijn jochie naar de kdv en graag een leuke rugzak voor hem meegeven met zijn spulletjes er in. Kennen jullie leuke sites waar je deze kunt vinden? Het liefst waarop ze zijn naam bedrukken. Alvast bedankt en groetjes, Haags Zonnetje
Kijk eerst even of je er wel iets aan hebt... bij ons op het kdv heeft elk kindje een bak met zijn of haar naam erop, waar je de spullen in kan doen. Verder stickers op de flessen en naam in het jasje, dat aan de kapstok hangt. Dus hier absoluut geen tas nodig, het leek me ook erg leuk, maar is zo nutteloos dan Bij koterkado hebben ze wel leuke tassen (en nog mee spulletjes) met naam.
ik heb een 3-hoek vormig tasje gekocht bij koterkado waarop de naam geborduurd is, dat vond ik zelf mooier. Wij gebruiken hem om haar drinkbeker, tutlapje, speentjes en schriftje in te vervoeren telkens. deze: http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=13024&cat=132
Wij hebben voor op het KDV voor ons zoontje bij koterkado een leuke blauwe rugzak met z'n naam erop gekocht. Erg leuk. Ook leuk als hij gaat logeren!