Opgezwollen melkklieren

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Leetjuuuuh, 2 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedendag,

Ik vroeg me af of jullie mijn vraag kunndn beantwoorden.
    Sinds vorige week heb ik enorme last van opgezwolle melkklieren. Het is ook enorm pijnlijk maar wel aan 1borst. Ik was bang dat ik zwanger zou zijn, paar keer getest maar negatief. Volgende week zal mijn menstruatie zijn als het goed is. Gisteren ging ik naar de huisarts dn die voelde en keek en hij zei dat het Mastopathie was. Schijnt vaker voor te komen rond de menstruatie.
    Dat luchtte me wel op. Maar nu vroeg ik me dus af.... Waarom gaat hij ervan uit dat je niet zwanger bent? Of zou hij dat dan wel gezien hebben?
    Hebben jullie hier ervaring mee? Ik ben wat gestrest erover omdat ik nog niet klaar ben voor een 2e ivm reumatische klachten.
    Hopelijk hebben jullie wat antwoorden,

Gr

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Leetjuuuuh,

je kunt er nooit zomaar vanuit gaan dat het niet van een zwangerschap is. Dus je zult inderdaad even moeten zien of je gewoon ongesteld wordt. Mastopathie komt inderdaad wel vaker voor en zeker als je niet denkt zwanger te zijn lijkt dit de HA bij jouw klachten de meest logische oorzaak. Maar mocht je ongesteldheid uitblijven wel even testen!

groeten Brigitte

Deel Deze Pagina