Het is ook wel extreem dit jaar hoor. Ik hoorde op de radio dat zelfs mensen die er nooit last van hebben gehad, dat nu wel hebben. Je ziet het ook in de lucht vliegen en m’n auto zit ook helemaal onder de hooikoorts Ik heb van de huisarts ook een ander middel gekregen, daar waar ik het andere jaren met de pilletjes van de Lidl kon afdoen
Ah dat zou dan nog kunnen dan. Livocab is iid zonder steroiden. Gaat wel via de oogarts. Dit was zijn oog vorige week zondag. Tot op heden nog geen steroiden gebruikt. Heb ze wel liggen, maar het is te doen zonder. (En inmiddels minder dik).
Ja hier lijkt het daar dus ook op. Het is zeker minder dan vanmorgen, maar heb het idee dat het ook erger wordt door het liggen in de nacht. Ga het even aankijken, volgens mij is de enige optie verder ook idd steroïden, eerst maar kijken of het ook zonder kan.
Niet een "gewone " ontsteking. Een verkoudheid dat op het oog is gegaan? Zo zag ik er een tijd geleden ook uit maar dan wel met 1 oog. Heel besmettelijk en moest het een paar keer per dag deppen met afgekoeld gekookt water.