Heeft iemand ervaring met koortslippen tijdens je zwangerschap. Ik heb mijn hele bovenlip vol met blaasjes zitten en het doet verschrikkelijk pijn. Kan ik er iets voor gebruiken of kan dat schadelijk zijn? Het is nog zo pril bij mij dat ik eigenlijk geen risico wil lopen maar het doet zo'n pijn...
Daar was ik al bang voor. Ik dacht misschien die stickers van Compeed, maar ik durf het niet. Toch maar even doorbijten deze week...
Echt waar die stickers wel, nou misschien ga ik die dan halen. En inderdaad kan altijd nog wat tandpasta erop smeren om het een beetje uit te drogen. Bedankt voor de antwoorden!
hoi! puistjescreme (stop van garnier bijv.) werkt ook, net als opa's fresh up, alles wat 'bijt' zeg maar suc 6!
In de stickers van compeed zit verder niets schadelijks lekker doen. Ik heb ook gewoon gesmeerd met etos koortslipcreme, welin mindere hoeveelheid maar het gaat om zulke kleine hoeveelheden van dat spul wat je uitwendig smeert. als ik niets doe zit mijn mond inwendig/uitwendig vol en hormonenzalf lijkt me nu helemaal niets! Daarin tegen heb ik zodra het niet heel erg meer jeukte gewoon laten gaan je kleintje krijgt daar namelijk in je buik ook antistoffen van tegen jou virus. evengoed heeel voorzichtig wezen na geboorte hoor! ( bij mij helpt smeren alleen tegen de jeuk, heb een hele agressieve vorm dus die stopt niet. )
5. Kan ik Zinolium Aciclovir crème gebruiken als ik zwanger ben, wil worden of borstvoeding geef? Een kuur van vijf dagen kunt u veilig gebruiken. Het heeft dan geen nadelige gevolgen voor het kind
Hoi meiden! Bedankt voor de antwoorden. Ik moet toegeven, ik zat helemaal onder en nu is het al bijna verdwenen. twee echt pijnlijke dagen gehad, maar daarna ging het vrij snel. Dit sterkt me ook in de gedachten dat je lichaam het prima zelf kan verwerken. Misschien werk ik het spul wel voorgoed de deur uit. Het viel uiteindelijk best mee hoe lang ik er mee rond heb gelopen en het zat echt tot in mijn neus