KWAALTJES week eisprong en weken tot ongi ? wie ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirandje81, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    wat voor kwaaltjes en ''symptomen'' voelen jullie in de week van je eisprong (mijn eisprong is deze week ronde5 ) en de weken erna tot je ongi ? wil ervaringen beetje vergelijken dank jullie wel !!!!!! xx mirandje:)

2. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buikkrampen!! Word er helemaal naar van :( NOD is pas 31 ok.

3. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    oh ja die heb ik ook maar niet zo vaak. andere nog ervaring hiermee ? xx

4. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Bij (rond) eiersprong;
    * slijmerig/wit vocht uitscheiden
    * Krampjes in de onderbuik

Daarna verdwijnt het eigenlijk weer. Heb er dan maar 3,4 dagen last van zeg maar.

Alleen deze ronde meerdere symptomen gehad.
    * grieperig gevoel (sloom, gewoon niet fit).
    * uitslag in gezicht en vocht vast houden in gezicht.
    * vermoeid
    * hoofdpijn
    * buikkrampen en rommelende buik.

Ook deze symptomen gingen weer vanzelf weg. Had er een paar dagen last van (na mijn ei).

Vandaag is het mijn nod-dag

En voel de bekende ongi krampjes en verlies nu veel helder vocht.
    Ook de bekende pukkeltjes in mijn gezicht kwamen 2 dagen geleden opzetten. Durf nu dus niet te testen, ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden. Als ik het volhoud en morgen nog niet ongi ben geworden, ga ik morgenvroeg testen.

Herkenbaar?

5. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Leuk topic!

Rond ei: doorzichtig slijm, pukkeltjes in gezicht en beetje moe.
    Daarna (deze maand, anders nooit en het heeft er waarschijnlijk niks mee te maken): verkouden, koud, grieperig, lichte verhoging, hele pijnlijke boobs (met jeuk, heel charmant), hoofdpijn en ongi-krampjes in de avond. En zoals altijd tussen ei en ongi soms licht misselijk.
    Allemaal heel leuk ;)

Ben een beetje bang dat het deze maand niet gelukt is wegens griep :(

6. mimi22

mimi22 Actief lid

17 okt 2011
    288
    0
    0
    Oja, deze x ook gevoelige tepels gehad.
    Herkend iemand dit;

Helder waterig vocht verliezen op NOD?
    Voel het er soms gewoon uitlopen... (sorry voor taalgebruik).

@ Jantine,

Wij hebben zo ongeveer bijna dezelfde symptomen.
    Succes, hoop dat het raak is!
    Leuk deze topic ;)

7. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Ook hier de eerste ronde. Voor ik aan de pil ging heel onregelmatig ongi geweest (10 jaar geleden) en toen ik een jaar gestopt was met de pil (4 jaar geleden) ook.
    Volgens mn banner was zondag mn eisprong. Tot voor zondag nergens last van gehad, zondag flink wat steekjes in onderbuik. Gister ook wat vage buikpijn af en toe en sinds vanmiddag ook wat krampen in onderbuik (lijkt voor mij wat op menstratie kramp). Merkte vanmorgen ook pijnlijke tepels.

Geen idee of het bij het zogenaamde "ontpillen" hoort, of ik het gewoon zomaar heb of dat het gelijk raak zou kunnen zijn. Afwachten dus :p

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    hoi hoi

Wat ik wel vaak heb voor de eisprong is een opgeblazen gevoel, dikke buik (zoals vandaag):( en steken links of rechts, ook zo'n 3 a 4 dagen. Na mijn ei is alles weg.

Wanneer mijn NOD komt begin ik zo'n 2 dagen van te voren wat bruinig slijm te verliezen. De 1e x dat dat gebeurde dacht ik, oh miss innesteling, maar helaas. Werd gewoon 2 dagen later ongesteld.
    Verder beetje kramp en misselijkheid. Vaak ook een dikkere buik.

Ben toch echt wel benieuwd hoe lang dat ontpillen duurt zeg. Ik heb een hele regelmatige cyclus zoals je kunt zien. Maar nog geen resultaat helaas. Heb 10 jaar de pil geslikt.

9. Vlootje25

Vlootje25 Actief lid

30 sep 2011
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben toch echt wel benieuwd hoe lang dat ontpillen duurt zeg. Ik heb een hele regelmatige cyclus zoals je kunt zien. Maar nog geen resultaat helaas. Heb 10 jaar de pil geslikt.[/QUOTE]

----

ken het gevoel! Ben ook benieuwd hoelang dat ontpillen duurt! ben in augustus na 10 jaar de pil ermee gestopt, meteen weer heel regelmatig.... dus ben benieuwd!

Voor alle dames hoop ik uiteraard dat we spoedig een mooie test in handen mogen houden :D

10. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    rond eisprong voel ik een soort kramp aan een kant van mn buik.

en vanaf 2 dagen na eisprong begonnen mijn tepels pijn te doen en nu doen heel mn bosten pijn. normaal heb ik dat vlak voor ik ongie moet wroden dus vind het wel wat vroeg nu.

11. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Rond de eisprong:
    Buikkrampen, afscheiding, moe, zin in seks (komt dat even goed uit!) , af en toe pijnlijke steken in borsten.

Na eisprong tot NOD:
    Buikkrampen, jeuk aan borsten en buik, stemmingswisselingen, lage rugpijn, opruim zin, misselijk, moe, dromen.

Heb dus al heeeel vaak gedacht dat het eindelijk zover was...

12. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ohw ja ik heb ook het gevoel dat er veel 'lucht'in mn buik zit! soms voel ik het ook wel borrelen ofzo.

13. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    rond me eisprong ; drukkend gevoel in me vagina als ik bijvoorbeeld ga zitten en wat steken in me onderbuik en ook zin in sex wel.

na me eisprong tot nod ; tepels gevoelig , krampen in me buik , winderig , hoofdpijn , opgeblazen , misselijk , trilling in me onderbuik , bultjes tepelhof dit wisselt zich allemaal een beetje af en heb ook gedacht dat het raak was maar ja dit is ronde 5 niet echt hoopvol pfff

14. 8208

8208 Lid

20 sep 2011
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo
    Weet iemand het teken van dik niet doorzichtig wel wit niet dradig slijm als afscheiding? teken van ontvruchtbaardheid? hiervoor was het doorzichtiger... ik hoor jullie graag ik heb mijn vruchtbaarheids dagen afgelopen weekend gehad maar vrijdag avond voor het laatst sex gehad.. dus ben benieuwd of het raak kan zijn!! gr

15. estherD

estherD Actief lid

2 okt 2011
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Oh lastig he.. Ik herken het allemaal zo goed! Wat kunnen wij onzelf toch gek maken in de periode van eisprong tot nod ;)

16. Behappy

Behappy Niet meer actief

Onze derde ronde .. Tijdens ei vooral veel afscheiding en een soort buikspierpijn gevoel..

17. fruitig

fruitig Actief lid

15 sep 2011
    139
    0
    0
    tijdens ei: duidelijke steken rechts in m;n buik, net of er iemand in me buik zat te trommelen.

tot ongi: rugpijn, gevoelige tepels. een week na me ei tot ongi bruin bloedverlies, buikkrampen, vaak 's avonds een echte darmenbuik ik lijk dan wel 4 maanden zwanger.

morgen heb ik NOD gok ik. Deze symptomen zullen vooral veel ontpilverschijnselen zijn. ben na 14 jaar gestopt en dus eerste ronde.

18. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Jeetje, zwangerschapsklachten lijken echt heel erg op ongi-klachten!

Jammer hoor.

@Mimi: Ja, we zitten een beetje in hetzelfde schuitje! Het zal mij benieuwen...

19. Mirandje81

Mirandje81 Actief lid

1 jul 2011
    282
    1
    18
    me eisprongweek is voorbij volgens berekeningen zou morgen me innesteling zijn en dan de 6e is me ongi dag. ik heb nu wat lichte spelden steekjes links onder in me buik , ik droom veel en me borsten zijn wat gevoelig xxx

20. Desie17

Desie17 Actief lid

7 okt 2011
    249
    0
    0
    NULL
    1 dag voor ik ongesteld wordt krijg ik erger buikpijn echt zeurende en pijn in mijn onderrug van wege mijn bekken en van de eisprong geen idee

Deel Deze Pagina