Ik zit een beetje met een vervelend probleem. Sinds een aantal dagen heb ik enorm veel pijn down under, maar dan aan de buitenkant. Het voelt alsof het allemaal bont en blauw is. Ook voelt mijn venusheuvel wel 3 keer zo dik aan als normaal, het lijkt wel alsof er vocht in zit of zo en is echt heel pijnlijk. Het zit net onder het litteken van de ks, zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Ik heb het voorgelegd aan mijn bekkenfysio, maar volgens haar moest het vanzelf wegtrekken. Zelf heb ik het idee dat het alleen maar erger wordt eigenlijk. Vanmiddag naar de vk, dus zal het daar ook vragen maar wilde toch ook ff jullie mening horen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Hey toevallig, ik heb er ook last van soms. Dacht al dat ik de enige was haha..maar t zal vast niks ernstigs zijn
Zal het niet komen van het indalen?! Hier sinsdien ook veel pijn aan dat bot, vk zei dat het week worden/indalen is... Als het iets naar voren gaat staan lijkt het natuurlijk ook dikker... of bedoel je echt het vel, zegmaar?
Ik bedoel echt het vetgedeelte. Volgens de vk hoort het erbij en kun je er niets aan doen. Wss van het indalen zei ze en als ik geluk heb wordt het nog wat minder. Zo nietdan trekt het na de bevalling wel weg.
Toevallig viel mij dit gisteren ook op bij mijzelf! Ook mijn schaamlippen zijn enorm gevoelig, alsof het super schraal is. Ik heb nog niet het idee dat de kleine aan het indalen is bij mij. Maar misschien istie dat dan toch aan het doen! Betekend dat hij iig goed is gedraaid want hij lag nog overdwars in mijn buik. Maandag weer een afspraak bij de vk, eens even navragen!