ik vroeg me af wie er ook positieve ovulatie test had na zijn eisprong en voor de nod en bleek zwanger? want ik heb nu al 3 dagen op rij een positieve ovulatie testnen ik zit 6 dagen voor mijn nod. XXX Gusam
Hoi Gusam, Ik heb ook een keer postievie ovulatie test gehad vlak voor ik ongesteld moest worden. Ik bleek toen zwanger te zijn. Helaas mk geworden. Dus het zou kunnen, maar het is natuurlijk nog erg vroeg en sowieso is het geen zwangerschapstest. Ga duimen voor je voor een goed resultaat. Zijn de streepjes echt "bijna" even donker? gr vruchtje
Ik had ook een positieve ovulatietest toen ik zwanger was (wist toen niet dat het raak was). Is jammer genoeg wel op een mk uitgelopen, maar goed. Ik hoop voor je dat het raak is.
Ik had 2 dagen voor mijn NOD een positieve ovutest. Later nog een zw test gedaan en idd zwanger. Zie mijn Album.
Nou Gusam volgens mij klinkt het wel heel erg hoopvol. Weet je 100% zeker dat je je ei al hebt gehad?
ja dat weet ik zeker dat ik mijn ei heb gehad. want ik had eerst een positieve test bij mijn ei en toen heb ik nog een test gedaan en die was negatief en daarna heb ik drie dagen op rij een positieve ovu test gehad. en heb ook een zwangerschaps test gedaan en daar heb ik echt een heel licht streepje(bijna niet te zien, somige zien hem wel en somigen niet)getest. maar ja gewoon afwachten morgen ga ik weer testen, ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. xxx Gusam
Oké meid ga voor je duimen. Anders alvast een zw testje doen morgen. Er zijn genoeg meiden die ruim voor nod posi testen. gr vruchtje