vraagje

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by deb1, Mar 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deb1

deb1 Actief lid

Nov 28, 2006
    256
    0
    0
    Goedemiddag,

ik wil graag nog een vraagje stellen.

MIsschien niks bijzonders en heel normaal. Ik heb er geen idee van want dit is mijn eerste zwangerschap.

mijn onderbuik is de laatste dagen best gevoelig. als mijn vriend zijn hand erop legt. is dat best gevoelig. niet dat het echt heel erg pijn doet, maar gevoelig is het wel. dit merk ik ook met het optrekken van mijn benen. Als ik op mijn buik druk op bepaalde punten is het op sommige stukjes best steving en voel ik echt wat zitten en op andere stukken (voornamelijk de zijkanten) heel zacht.

Kan dit gevoel kwaad en is het mijn baarmoeder die ik voel?

ik hoop graag van jullie te horen.

Groetjes
    Debby

2. deb1

deb1 Actief lid

Nov 28, 2006
    256
    0
    0
    ps het is een beetje een drukkend gevoel

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi deb,

Door het groeien van je baarmoeder kan deze wat geprikkeld zijn en gevoelig zijn dit kan geen kwaad. Je baarmoeder komt ongeveer tot halverwege je schaambotje en je navel, alles wat je daar voelt is baarmoeder.
    Blijf je pijnklachten houden dit weekeinde, breng dan maandag even je urine naar de huisarts, misschien heb je een blaasontstteking. De klachten van een blaasontsteking kunnen symptoomloos verlopen in de zwangerschap.

Groetjes imke

4. deb1

deb1 Actief lid

Nov 28, 2006
    256
    0
    0
    hoi Imke,
    daar had ik zelf ook aan zitten denken (blaasontsteking) omdat ik af en toe ook die pijn vole met naar het toilet gaan. als ik heel heel nodig moet. Moet zeggen dat het nu aardig weggezakt is. dus kijk het dit weekend even aan.

bedankt voor je antwoord.

Groejtes
    Debby

Share This Page