Bruine afscheiding sinds NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mel88, 3 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Hallo,

Ik ben nieuw hier op topic en zal me eerst even voorstellen: 29 jr/sinds okt gestopt met de pil/bezig voor 1ste kindje/cyclus 31 - 25 - 30 - 29.
    Afgelopen maand ovulatietest voor het eerst gebruikt en ik zag een piek op 18 februari en 16 februari voor het laatst sex gehad.

Nou nu heb ik sinds woensdag heel weinig afscheiding die lichtbruin is. Echt heel weinig, een inlegkruisje is niet nodig. Dit was sinds vandaag ook weer over. Goed vandaag getest en helaas omo wit :x.
    Vorige maand was menstruatie ook al zeer kort en minimaal, maar toen zag ik tenminste nog iets van bloed.

Nu dacht ik dit kan natuurlijk zijn dat ik nog moet ontpillen, maar de eerste maanden ben ik gewoon wel normaal ongesteld worden. Wil volgende week graag naar de ha, maar wellicht hang ik nu de ongeduldige uit :D.
    Hebben jullie hier ervaring mee?

Groetjes en alvast bedankt voor het reageren.

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Was je ovulatietest wel echt positief? Dus echt 2 even donkere strepen of zelfs de teststreep donkerder dan de controlestreep?

3. Mel88

Mel88 Actief lid

3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Vind ik lastig om te beoordelen. Zal het deze maand nogmaals testen en foto's plaatsen.

4. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

12 mrt 2014
    1.035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Wil je naar de HA omdat je nog niet zwanger bent...? Want dat is idd wel erg snel hoor! 80-90% is na een jaar "gewoon" zwanger en ja, helaas kan dat dus ook pas na 11,5 mnu zijn ;) Hoewel ik je ongeduld heel goed begrijp hoor!
    Qua ovulatietesten: ik testte met streepjes testen tot ik dacht dat ie positief was, en dan met een clear blue smiley test (= vrij duur maar erg handig) ter bevestiging.
    Tot slot: ik heb ook vaak wat van die afscheiding, en soms zelf rood bloed vanaf ong 6 dagen na ovulatie. Had het zowel toen ik niet-zwanger als wel zwanger was...
    Veel succes!

Deel Deze Pagina