Oh Oh Oh.. Stelletje sufferds Ik denk dat ze een enorme fout maken door NOG meer te gaan bezuinigen.. Ik kan me niet voorstellen dat er uit andere dingen niks te halen valt..
Ach ja, de kinderen worden tegenwoordig al zo slecht opgevoed volgens de regering en je moet ook meer helpen met schoolwerk. Vraag me af hoe ze dat willen gaan doen als de ouders juist meer moeten gaan werken omdat alles duurder word. Je kan te met niet anders meer dan met zijn tween blijven werken, dan heb je ook minder tijd voor de kinderen.
Leuk hoor, en maar geld naar griekenland en vage kunstprojecten ed sturen... Misschien kunnen ze eerst is in eigen land investeren..
Ik geloof mn ogen niet! Waar zijn ze mee bezig?????? Ik zei van de week nog, dat het bijna niet erger kan. Maar het kan dus toch! Werk zelf op een kdv en het ziet er niet heel goed uit voor sommige verstigingen. Snapt de regering dan niet dat ze het zo alleen maar kapot maken? Meer failissementen, meer werkloosheid en ga zo maar door. Word er gewoon verdrietig van. Stelletje eikels!
Ik had het er vandaag met mijn vriend nog over, dat ik het eigenlijk helemaal niet erg zou vinden als één van ons 3 dagen gaat werken (nu allebei 4). Maar ja, nu loont die vierde dag nog. Snappen ze dan niet in Den Haag dat als de kinderopvang te duur wordt voor de ouders, dat ouders dan minder gaan werken en dat dat dan weer heel veel belastinginkomsten scheelt?!?
Ik ga er sowieso vanuit dat het elk jaar duurder wordt. Ik maak er nu 3 jaar gebruik van, en elk jaar is het duurder geworden. Helaas stijgt mijn loon niet zo hard als de opvang kosten. Maar ik vind het echt niet normaal!
Wat een stel debielen daar in den haag!!! Begrijpen ze het zelf dan echt niet? Ga maar mooi snijden in het potje ontwikkelingshulp! EIGEN LAND NU EERST HOOR Hoe moet iedereen het straks bolwerken? Lekker ook voor alleenstaande moeders: blijven werken kan niet, maar stoppen ook niet.. Straks iedereen de bijstand in, kost nog meer, wat willen ze nou?