Weet iemand hier een goede aanbieding van? De Etos heeft weleens zo'n grote box met 17 pakjes, daar wacht ik eigenlijk op!
Idd, de Etos eigen merk. Vorige week was bij de Kruitvat van Zwitsal 12 pakken voor 18 euro. Maar komt regelmatig terug bij zowel Kruitvat als Trekpleister.
Ik heb vandaag de etos doekjes gehaald, eigenlijk gebruiken wij alleen zwitsal maar mijn man is nogal gek van lavendel, en de etos heeft lavendeldoekjes.
volgende week bij de trekpleister: 6 pakken voor 6 euro trekpleister lotiondoekjes volgende week bij de kruidvat: 12-pack pamperdoekjes voor 17,99
haha nee hoor mijn broer loopt folders en die krijgt hij al op donderdag om ze samen te voegen tot pakketjes. Was er gisteren en heb ff een pakketje meegenomen.
Huggies billendoekjes zijn ook standaard te koop bij de Action. Voor 99 cent per pak. Daar koop ik ze ook vaak en sla dan een hele voorraad in.
Das een goede tip, volgende keer maar eens inslaan daar. Nu Pampers doekjes 12 voor 17,99 gekocht bij Truus.
Pampers billendoekjes zijn nu in de aanbieding bij de etos. Zo'n doos met 12 pakken ofzo voor 18 euro.
Huggies doekjes voor 98 cent, bij de action, ik wil niet meer anders. Je hebt ze daar overigens nog goedkoper hoor!