Opheldertopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik vind wel dat iedereen hier wel erg meelevend is...
    tuurlijk heeft ts het recht haar foto als avatar neer te zetten.
    Omdat ze trots op die kleine man is. Het is erg genoeg wat ts heeft meegemaakt

Maar de *klagers * worden wel ongevraagd iedere keer geconfronteerd met die avatar, als ts ergens een reactie op geeft.

En je kunt nou eenmaal in een periode zitten dat je er gewoon niet tegen kunt...

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ik vind de foto niet schokkend, Juist mooi dat je zo'n foto hebt en kunt laten zien!
    Heel jammer dat mensen het ervaren als schokkend

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat vreselijk dat je je bloedeigen, prachtige kindje nu moet verantwoorden.
    Hij is toch prachtig? Het lijkt net alsof je als moeder alleen trots mag zijn op levende kinderen...en dat je vooral je overleden kind moet verbergen voor de buitenwereld.

Met trots showen die prachtige jongen!!!

4. A2CA

A2CA Niet meer actief

Weet je ik kan me hier zo over opjagen he, iedereen doet altijd maar op het forum alsof ze goed zijn, houden niet van roddelen zijn allemaal perfecte moeders, maar als puntje bij paaltje komt zijn de meeste veel anders dan ze zich voordoen. Ik moet me echt inhouden om het hele scheldwoordenboek niet uittekotsen, maar wat een k*t piep piep piep mensen zijn dat toch!!!! Jou zoontje is jou trots, of hij nu nog leeft of niet. Je mag er zeker trots op zijn. En die wijven wat dat hebben geroddelt die laten zich hier nu niet zien. Een klap op die smoel dat moesten ze hebben, lekker respectloos om zo tegen je medemens te doen.

5. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    +1.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Als ik het goed begrijp, gaat het om mensen die TS op hun negeerlijst hebben gezet omdat ze die foto niet willen zien.
    Dat lijkt me een heel nette oplossing, eerlijk gezegd. TS mag gewoon haar foto plaatsen en mensen die dat niet willen zien (dat is hun goed recht!) hebben de mogelijkheid om dat te voorkomen.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En?

Moeten de mensen die niet zwanger kunnen worden en geen kinderen kunnen krijgen dan ook maar klagen dat ze overal happy kinder gezichtjes op de avatars zien? Daar hoor je die mensen toch ook niet over ?

8. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik vind hem ook niet schokkend.. juist ontzettend mooi dat je zo'n foto van je kindje hebt. En laat hem gewoon staan hoor!

Laat de mensen die erover zeuren lekker in hun sop gaar koken.. Zij kennen duidelijk jouw verhaal niet. Anders kijken ze er wel met andere ogen naar. En ze hebben blijkbaar ook geen idee hoe zoiets voelt als wat jullie hebben meegemaakt. (wel jammer dta ze niet durven reageren hier

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik vind het ook juist een mooie foto, alhoewel ik eerst wel dacht dat je zoontje daar al was overleden:), maar ook dan vind ik het geen schokkende foto, juist een hele mooie bijzondere foto die voor jullie heel waardevol moet zijn! Mensen die dit schokkend vinden, moeten dan ook maar niet naar series als kleine babys grote zorgen kijken...
    Dan leef je wel in een klein wereldje als je alleen maar de roze wolken wilt zien en niet de donkere wolken die ook bij het hele zwangerschap-baby gebeuren horen...

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    +1!!!!!

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb tot nu toe alleen maar jouw bericht gelezen en ik vind het een SCHANDE dan er mensen bestaan die jouw foto schokkend vinden!

Je moet trots zijn op die foto en ik ben blij dat je dat bent, het laat zien er er duidelijk voor uitkomt!!!

12. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb de foto wel zelf verwijderd hoor, want het deed me zeer zoals er over gepraat werd. Iemand begon over "dat dooie kind" en dat schoot mij en anderen in het verkeerde keelgat.

Is er eigenlijk geen mogelijkheid om alleen een avatar te blokkeren van iemand? Dan hoef je ook niet gelijk alle berichten te missen.

13. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Dat snap ik wel, dat het soms confronterend kan zijn. Of zelfs schokkend. Maar ik denk dat het niet gepast is om dan wel aan je eigen emoties te denken en niet aan die van de moeder van dat kindje. Die heeft het er zwaarder mee gehad destijds dan iemand nu die die foto toevallig ziet. We willen allemaal ons blije gevoel uiten bij een goede zwangerschap of een geboorte, en de foto's vliegen in het rond, maar laat geen foto's zien als het kindje later sterft. Dat kán je toch niet negeren en laten weghalen door het Beheer.

14. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ik vind het niet schokkend en ik vind ook niet dat je je hiervoor hoeft te verantwoorden hoor Partyrocker.. Het is jouw kindje en jouw trots. Zou het gewoon zo laten, zo schokkend is die foto echt niet.

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik vind je foto alles behalve schokkend, het maakt me altijd wel even stil.
    Je mag hier hartstikke trots op zijn, het is en blijft je kindje!
    Gewoon zo houden hoor, en anders zetten ze je maar op de negeerlijst!

16. Jel

Jel Niet meer actief

Helemaal mee eens.

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik sluit me volledig aan bij alle reacties hier.
    Ik vind het schokkend dat jij je nu 'moet' verantwoorden tegen over de mensen die het niet willen zien...

Ik vind hem ook prachtig!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zo zeg...daar valt me de bek van open. Hoe harteloos is dat zeg....

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Precies!
    Is er nu weer gezeik over dan?

Dood, leven. Maakt niets uit. Jij (wij) hebt het volste recht om die mooie foto te gebruiken.

Het doet al zoveel verdriet.....

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland

Vind het heel erg dat je daarom je foto hebt weggehaald! Maar kan het me wle voorstellen, je wilt zulke dingen niet lezen over jouw kindje. Dat het verkeerd bij je viel, logisch! En nog gefeliciteerd met je dochter, grote zus heeft nu een klein zusje!

Deel Deze Pagina