Ja dankje... Ben er helemaal gelukkig mee! En ik geloof niet dat het over mijn overleden kindje ging hoor toen, maar er werd zo wel gepraat over andermans kindje en daardoor werd ik ook geraakt.
Ik dacht eerst ook dat je zoontje op deze foto overleden was. Wat een verdriet om zoiets mee te maken! Don't shoot me: maar ieder zn recht om het wel als shockerend te zien? Als mensen, om welk reden dan ook, TS op hun negeerlijst hebben gezet omdat ze niet naar de foto willen/kunnen kijken, dan is dat toch prima? We hoeven er toch niet allemaal dezelfde mening erop na te houden?!
Ja maar het hoort toch niet zo te zijn dat jij je foto's van jouw kindje maar moet verwijderen omdat iemand het zo schokkend vind? Ik vind het echt heel erg dat zeker voor mensen zoals jij en TS er onderscheidt in word gemaakt, dat maakt me echt heel verdrietig.
Ook ik vind jou avatar absoluut niet schokkend. Ik vind het eerder schokkend dat sommige mensen hierover kunnen vallen.
Hier ben ik het mee eens. Als mensen nou bij Beheer gaan klagen dat ze vinden dat die foto weg moet, vind ik het wat anders (ga dan eerst met degene in gesprek). Maar iedereen mag toch z'n negeerlijst vullen met wie ze maar wil, om welke reden dan ook? Ook zonder eerst met diegene te overleggen?
Dat kan idd..maar moet ts daarom haar avatar maar aanpassen? Ik denk dat ze zelf ook veel en veel liever een foto had willen plaatsen van een vrolijke lachende baby. Helaas is de werkelijkheid voor haar anders. Maar dat houdt niet in dat ze niet vol trots deze foto mag laten zien..kom zeg.
Ik ben blij dat er zo meelevend wordt gereageerd, mocht het omgekeerde zijn gebeurd dan had ik toch nog eens goed nagedacht of ik hier wel 'pas'. Ik begrijp de *klagers* gewoon niet. ik begrijp oprecht niet dat je het zo erg kan vinden dat je iemand op de negeerlijst zet. Niet om hoe iemand is, niet om wat iemand zegt, maar om een klein fotootje, maar wel iemands grote trots.
Het ging er volgens mij niet om dat TS op negeerlijsten staat, maar meer om hoe er eerder in een ander topic 'geroddeld' werd, alsof TS niet zou beseffen dat er op haar gedoeld werd. Dat kwam op mij ook nogal onbeschoft over.
Bij mij wilde het zwanger blijven 5 jaar en 4 miskramen lang maar niet lukken. Toen kon ik daar soms inderdaad best wel eens somber van worden ja...
Nou krijg ik waarschijnlijk iedereen over me heen... De beide dames in het topic waar ts nu aan refereert zeiden dat ze IEMAND op de negeerlijst hadden gezet vanwie Zij de foto schokkend vinden. Ts voelt zich aangesproken, maar weet niet eens zeker of het over haar gaat. Ze hebben niet bij het beheer gemeld, maar hebben die persoon op de negerrlijst gezet omdat ze niet steeds met die avatar geconfronteerd willen worden. En dat lijkt mij hun goed recht. Ts ik vind het wel een mooie foto. Je mag supertrots zijn of dat mooie ventje!
Ik vind het een bijzonderen foto en niks schokkend aan wel verdrietig omdat jou kindje er niet meer mag zijn.
Wat is dat nou weer voor antwoord. Dus omdat je daar blij van kan worden moet het maar wel toegestaan worden? Als je foto's van blije levende kindjes mag plaatsen dan moet je dat ook toestaan van de kindjes die helaas niet meer bij ons zijn, het is en blijft een kind !
Nogmaals: voor zover ik weet heeft niemand gezegd dat die foto er niet meer op mag. Er zijn mensen die de foto niet willen zien, en daarom TS op hun negeerlijst hebben gezet. Als dat alles is, vraag ik me eerlijk gezegd af waar je je zo druk over maakt. Niemand is verplicht om alle foto's te bekijken, en het is niet verboden om de negeerlijst te gebruiken. Om wat voor reden dan ook. Waarom moet dat hier veroordeeld worden? Als je er echt zo'n probleem mee hebt, spreek de betreffende personen dan rechtstreeks aan in een PB en vraag ze waarom ze doen wat ze doen.
ik bedoel het niet zoals jij het oppakt. En van mij mag iedereen plaatsten wat zij wil, want je kind is je kind en daar mag je trots op zijn. Het is al vreselijk genoeg je kindje te moeten verliezen Als je net je kindje hebt verloren of je hebt een mk gehad of wat voor verdrietigs dan ook, dan kan ik me voorstellen als je zo een foto ziet , dat je je dan nog rotter gaat voelen. Maar nu ik lees hoe er over sommige leden gedaan is en over sommige foto's snap ik de reacties beter hier!!
De manier waarop er over "een" persoon gesproken werd in dat topic vond ik ook niet netjes. Of het nou om TS gaat of niet. Dat ze de foto schokkend vinden prima. Overigens vind ik dat iedereen hier het recht moet hebben om foto's van zijn of haar kindje te plaatsen overleden levend etc. Ook al is je kindje niet meer hier je bent en blijft toch een trotse mama! En een trotse mama wilt het liefst haar kindje aan de hele wereld laten zien. Of mag dat alleen maar als je een levende baby hebt?