Opheldertopic

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 24 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Waarom is het een probleem dat iemand een avatar schokkend vind? Iedereen ervaart iets op zijn eigen manier. En als iemand er dan voor kiest om diegene op de negeerlijst te zetten, omdat het misschien te confronterend is...is dat toch zijn/haar goed recht?

Overigens vond ik ook niet dat er in het andere topic "geroddelt" werd. Vind dus dat er nu van een mug een olifant word gemaakt.

Dit wil niet zeggen dat ik iemand op de negeerlijst zou zetten omdat ik een foto schokkend vind, zou zoiezo nooit de negeerlijst gebruiken. En ik vind ook niet dat je jouw foto moet weg halen, vind het een prachtige foto en snap dat je er trots op bent. Maar is snap ook dat iemand het als schokkend ervaart.

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    +1

Ik vind dat je een dosis respect verdient partyrocker! Je laat je niet jit het veld slaan door mensen die je avatar niet willen zien! Het is een manneke waar je trots op bent en dat mag je zeker laten zien!

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Oeps volgens mij moet ik mijn mening aanpassen had het verkeerd begrepen en ook nog gelezen! Heb een beetje over the top gereageert.

4. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mijn moeder heeft vroeger met 6 maanden een mk gehad, heeft toen ook foto's gemaakt van mijn zusje, en ik ben daar hartstikke blij mee, op de foto's is mijn zusje al overleden, vond het in begin wel akelig om te zien. Maar buiten dat, het was een mooi gaaf meisje. En ben ik nog steeds erg blij dat mijn moeder die foto's gemaakt heeft.
    Net zoals je zoontje, ik begrijp dat sommige mensen er moeite mee kunnen hebben maar om nou te zeggen dat het schokkend is, nee, het is niet schokkend het is eigenlijk gewoon een hele mooie foto van jou zoontje.

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ik vind het een prachtige foto waar je met recht trots op mag zijn! :)
    Dikke knuffel voor jou!

6. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Het gaat er helemaal niet om of je een foto mag plaatsen van een alleen (nog) levend kindje. Het gaat erom dat sommigen de foto als schokkend ervaren omdat zij dachten of aannamen dat dit kindje al dood was toen het op de foto werd gezet.
    En ja dat 'idee' vind ik ook wel schokkend.
    Het blijkt dus niet zo te zijn...

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Juist een mooie foto zonder toeters en bellen
    Knuffel

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maar dat vind ik dus vreemd.

Want als een kindje overleden is dan is het een schokkende foto.
    En nu blijkt dat het kindje leeft is het geen schokkende foto:(

De foto blijft toch dezelfde foto. Alleen de gedachte er achter is niet meer schokkend.. Maar daar kan TS niks aan doen..

9. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    en zelf als het een dood kindje (vreselijk woorden trouwens) zou zijn, wat is dan het probleem.
    Lijkt me logisch dat je een foto van je kindje plaatst ook al is het overleden. je bent toch mama voor iets.
    Veel sterkte meid

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Christus hè, is dit nav mijn topic?
    Ik wil me hier echt even van distantiëren. Ten eerste, heb ik ts niet eens op de negeer stand. Ten tweede, ging het om QUOTES. Of daar ook een negeer op kan. Voor de heldere lichten onder ons, bij een quote zie je niet eens een foto. Ten derde, ik vind er niks shockerends aan en als laatste, laat iedereen lekker zelf weten wat ze wel of niet willen zien.
    Als ze dmv een negeerlijst zulke dingen niet meer kunnen zien omdat ze het WEL erg vinden, wat is daar mis mee dan?!

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    +1

Klagen is een ding maar wie wie op z'n negeerlijst heeft staan en waarom...dat gaat niemand wat aan toch?
    Ik heb overigens geen problemen met de foto.

12. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames ik sluit deze topic. Er zijn hier in het verleden vaker discussies over geweest. Beheer had bewust het andere topic gesloten om een uit de hand lopende discussie te voorkomen. Het is dus niet de bedoeling om hier verder te gaan.

Bij vragen kun je me een pb sturen.

Met vriendelijke groet,

Myrthe

Deel Deze Pagina