Iemand missen

Discussie in 'De lounge' gestart door Isa2019, 29 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Zoals de totale al zegt. Ik mis iemand behoorlijk. Zo erg dat ik er dagen en dagen aan denk. Word ondertussen gewoon ziek van die gedachten.
    Tips?

2. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wie of wat mis je? Is het een echt persoon die ooit in je leven was maar nu niet meer? Of mis je het idee van een bepaald iemand?

Focus verleggen en je aandacht geven aan andere leuke dingen werkt vaak het beste.

3. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Mijn ex! Ook al weet ik dat het beter is dat de relatie over is,mijn gevoel blijft.
    Probleem zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar uiteindelijk lijkt het (nog) niet te helpen.

4. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sporten :)

Nee serieus dat werkt echt maar geef jezelf ook even de gelegenheid te rouwen om het verlies.

Hoe lang waren jullie samen? Kinderen? Hoe lang is het nu uit en waarom? Dan kunnen we je misschien gerichter tips geven.

5. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Wij waren kort samen (zo rond de 6 weken). Vorige week hier ook een topic geopend,maar vanwege de "bijzondere" reacties besloten het te laten verwijderen.

Laat ik het zo zeggen. Ik die weken veel met hem meegemaakt

6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hmm ja in korte tijd kan je emotioneel heel veel in iemand investeren maar dit is het echt niet waard om zo van in de rats te zitten.

Maar als de breuk nog vers is heeft het even de tijd nodig om dat een plekje te geven.

Als je zelf zegt dat het beter is dat het uit is dan moet ie proberen rust te vinden in die gedachten.
    Dan maakt zijn vertrek ruimte voor een partner die het wel waard is aan jou zijde te lopen.

Voor nu is het kut en klote. Pak jezelf bij elkaar en kijk vooruit ipv 6 weken achteruit.

Gewooniemand, hummeltje5 en Isa2019 vinden dit leuk.
  7. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Het is dat ik in die weken blijf hangen merk ik aan mezelf . Het voelt nu zo doelloos zefmaar. Zie ook totaal geen andere mensen/mannen staan. Gedachtes gaan alleen maar over hem. Word gewoon gek van mezelf met al dat gepieker.

8. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Geef jezelf de tijd.... Waarom zou je nu meteen andere mannen moeten zien staan. Zie het als een soort verslaving waar je nu van af moet kicken .Pas als je dit verwerkt en achter je gelaten hebt kun je volledig open staan voor een nieuwe toekomst. Zoek de rust in jezelf. Zoek afleiding.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik begrijp niet hoe je iemand kan missen, die met bijlen zwaait, waarvan zijn ex in een blijf van mijn lijf huis zit én zijn kinderen enkel onder toezicht mag zien. Wees blij dat je van zo'n vent af bent. Bij hem blijven of contact houden zal je alleen maar veel ellende geven!

Zoek afleiding. Ga sporten, de kamers van jouw woonkamer verven, hele huis poetsen...

Oilell, Meral, Gewooniemand en 26 anderen vinden dit leuk.
  10. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Sorry, je bent anderhalve maand met deze zak aardappelen geweest. Is het niet waard om je zo rot over te voelen!

11. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.486
    113
    Precies. @Isa2019 Ik begrijp niet dat je hier weer een topic opent om het erover te hebben:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

12. Isa2019

Isa2019 Niet meer actief

Fijn dat je het nog even moet opsommen.... Het gaat er nu even niet om wat hij doet/gedaan heeft. Maar om míj́n gevoel.
    Kan zijn dat iemand nog zo slecht is, maar dat wil dan niet zeggen dat je die persoon niet kan missen

Gewooniemand en hummeltje5 vinden dit leuk.
  13. Zomerbloem

Zomerbloem Fanatiek lid

19 mrt 2018
    2.122
    2.577
    113
    Vrouw
    Probeer aan al zijn negatieve kanten te denken. Bedenk dagelijks waarom het beter is voor jou.
    Je bent veel meer waard dan dit.

Sterkte!

hummeltje5 en Huismuisie vinden dit leuk.
  14. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad, en geef het tijd.

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oh dat topic.

Weetje wat hier is gebeurt? Jij heb je emotioneel volledig gegeven aan deze man. Daarmee creëer je een hele diepe band met iemand.

Je emotioneel geven aan iemand moet je echt voorzichtiger mee zijn in de toekomst. Liefde maakt blind gaat in deze wel op.
    Je stoot hier op zoveel onbegrip door wat je hebt gedaan echt heel dom is. Je met zo’n man inlaten.
    Maar iedereen mag fouten maken, daar leer je van. Het is wel een bijzonder naïeve fout en je moet echt bij jezelf te raden gaan waarom je je met zo’n man hebt ingelaten. Dit wil je toch niet nog eens?

Gewooniemand en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  16. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Maar wat mis je dan precies? Mis je echt HEM als persoon of voel je je alleen en mis je iemand om je heen?

Wat betreft het laatste: zoek afleiding, ga leuke dingen doen met vriendinnen of familie.

Wat betreft het eerste: wees je bewust van alle negatieve dingen die deze man in zich had. Ik neem aan dat dat er wel voor zorgt dat je steviger in jouw schoenen komt te staan en dat je (ondanks het gemis) heel blij bent dat je geen toekomst met die engerd gaat opbouwen. Het feit dat hij dreigde zijn ex te vermoorden, dat zij een alarm heeft waarmee ze direct de politie kan waarschuwen, dat hij zijn kinderen niet meer mag zien.... Denk daaraan als je hem mist. Zo'n toekomst wil je zelf toch niet? o_O

17. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    Ik heb dit ook meegemaakt met mijn ex en het is een proces.
    Bij mij heeft het veel te lang geduurd (ruim een jaar voor ik hem echt kon los laten) maar uiteindelijk kom je er echt overheen.
    Wat het voor mij moeilijk maakte is dat hij absoluut niet uit elkaar wilde en steeds op mijn gevoel in speelde.
    Gelukkig hedden we geen kinderen waardoor ik op een gegeven moment een heel nieuw telefoon nummer heb genomen, en zelfs mijn social media heb verwijderd zodat hij niet zo gemakkelijk contact op kon nemen.
    Ergens gaat dit ver maar dit heeft mij geholpen in dit proces en als hij nu contact op zou nemen weet ik dat ik sterk genoeg ben.

Wat ik dus wil zeggen, geef het tijd. Je mag verdrietig/boos/teleurgesteld zijn maar houd goed in je achter hoofd wat het beste voor jou en je eventuele kinderen is.
    Sterkte!❤️

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.172
    35.834
    113
    Je zou hem moeten missen als kiespijn...
    Tja en verder, ga iets doen, zoek afleiding, ga naar een vriendin, plan een vakantie, 6 weken is nu ook weer niet zo lang dat je hem niet meer uit je hoofd kunt krijgen.

Jessi79 vindt dit leuk.
  19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Graag gedaan! Misschien zet het je weer even met twee benen op de grond! Nogmaals ga door met je leven. Je bent meer waard om bij zo'n gast te blijven en je leven te laten verzouten.

Jessi79 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  20. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Zoek een andere vorm van spanning op; ga klimmen, kiten, paardrijden oid. Of plan een trip ergens naartoe.

Deel Deze Pagina