wij redden het wel met kratten want ons bed staat al redelijk hoog maar ik ben o bang voor die onstabiele kratten..benag dat er eentje vanonder het bed schuift en ik van het bed val ofso. dat soort waanideen gaan elke dag door mn hoofd vooral als vriendlief met zn reuzenlichaam lekker op bed ploft. ook als ie zich in zn slaap omdraait moet dat met veel beweging gebeuren. ik vind die krattengedoe zo een eng idee. maja het moet toch maar he
Wij hebben er 9 onder staan. Links 3 (1 linksboven, 1 midden, 1 linksonder) en dan midden 3 (zelfde volgorde) en rechts ook 3 in hoeken + midden. Echt niet gammel hoor!
2 Kratten was bij ons ook de enige oplossing. Zat dan op 90, heb geen tussenweg, maar heb er nu gewoon 1. Matras extra erop kan ook nog.
Ik hoef van de VK en kraamhulp mijn bed niet te verhogen. Wij hebben een boxspring, maar op de kamer naast ons hebben we nog een eenpersoonsbed staan. Dat gaat op klossen omdat dat veel gemakkelijker is. Voor de controles mag ik op het eenpersoonsbed gaan liggen en voor de rest kan ik mijn eigen bed dus heerlijk op de originele hoogte laten staan. Geen circusacties hier dus ... Misschien is zoiets bij jullie ook een optie? En anders inderdaad je eigen matras verhogen met een extra matras. Dat lijkt me makkelijker en meer comfortabel dan die kratten of klossen. Succes! Josien
Je kan ook nog een klein stukje extra verhogen doormiddel van boeken oid..Wij hadden 4 klossen onder ons bed staan, aan elke hoek 1. Maar in het midden hadden we ook nog pootjes die ondersteunt moesten worden. Daaronder hebben wij kratten gezet, maar die waren lager dan de klossen. Dat hebben we opgelost door op te hogen met (dikke) boeken. En, eerlijk gezegt, heb ik nooit nagemeten hoe hoog ons bed stond. Mss ook wel iets te laag (of juist niet). De vk of kv hebben het ook niet nagemeten.