Hallo dames, Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven over het volgende: Mijn meisje is 6,5 week oud en weegt +/- 5 kg. Ze krijgt nu 6/7 voedingen van 120 + 4 ( en 20cc extra water ivm moeilijk poepen). Die flessen drinkt ze met gemak leeg. Ze komt steeds na 3/4 uur voor de fles. 's Nachts komt ze rond 03.00 uur en 07.00 uur. Gisteren kwam ze al na 2,5 uur (gebeurt eigenlijk nooit). Vandaag gaf ik haar de fles dn toen gaf ze aan meer te willen, dus heb ik nog 40+1 bijgemaakt. Dat was zo op. Moet ik nu gaan opbouwen of niet? Ik heb al eens geprobeerd om de laatste fles 150 +5 te geven, maar dan kwam ze toch weer na 3 uur. Ben bang dat als ik ga ophogen en ze toch nog te vaak komt, ze dan teveel binnen krijgt... Ben benieuwd wat jullie vinden.
Ik ben altijd van mening geweest een baby hoeft niet onnodig honger te lijden en als ze toe zijn aan meer dit gewoon geven. Ze geeft waarschijnlijk zelf wel aan wanneer ze genoeg heeft gehad en zal dan een beetje laten staan. Kan natuurlijk ook dat ze alles drinkt. Was hier altijd wel het geval en ze kreeg al voeding voor hongerige babys (forte). Gewoon doen wat voor jou het gevoel het beste is. En als ze alleen om 3.00uur komt vind ik het nog wel mee vallen. Dit kan soms wat eerder zijn maar kan ook langzaam aan steeds later worden. Daar kan je toch niks van zeggen. Succes het is soms lastig allemaal met de voeding