Mijn zoontje heeft heel erg last gehad van krampen de eerste 12 weken, daarom dr brown flessen aangeschaft. Ik heb inmiddels al 6 dr brown flessen versleten omdat ik, denk ik, de ventielen te heet was(? heb anders ook geen idee hoe het komt dat ze steeds gaan lekken, ze gaan niet in de vaatwasser en nadat ik de eerste 3 flessen had verpest doe ik ze ook niet meer reinigen in kokend water maar het probleem blijft) Nu heb ik WEER een lekkende fles en begin er een beetje moe van te worden. Dus mijn vraag is, is dat ventiel nog wel echt nodig nu de krampen periode helemaal over is? Of moet ik weer een nieuwe fles kopen
Ik zou dr brown eens een mailtje sturen. Volgens mij is het niet normaal dat je flessen zo snel kapot gaan. Wij gebruiken als 6 maanden dezelfde twee flessen. Ik was ze op de hand af en steriliseer ze met een magnetron sterilisator. De hele fles trouwens. Maar volgens mij mogen sommige onderdelen er officieel niet in.
Dr brown is gewoon heel slecht geworden nadat ze ‘vernieuwd’ zijn... Hier ook elke keer na een tijdje lekken... Ik zou een klacht indienen en lekker andere flessen kopen! Op difrax kunnen ook de dr brown spenen
Daar zou ik de fabrikant over mailen. Ik heb 1 fles en gebruik die al bij al 7 maanden voor alle voedingen. Geen lekkage hier. Ik was hem meestal met de hand af en kook hem af en toe uit.
Hier had ik ook altijd gedoe met de grote roze flessen van dr Brown, lekten ook gigantisch langs het ventiel. Zonder ventiel werkte niet, zoog ze de hele speen vancuüm, dus toen over gegaan op difrax. Heb ik bij de oudste ook gebruikt. Vond voor de eerste maanden dr Brown echt wel heel fijn, dochter had daarmee nooit krampjes, zodra ik een keer difrax pakte kreeg ze krampjes. Met 3-4 maanden (weet niet meer precies) ben ik probleemloos overgestapt.
Thanks, ga denk ik zometeen ook een Difrax fles halen, kan ik eventueel z'n eigen speen opdoen. Krampen zijn al een tijdje helemaal over dus volgens mij kan ik ook wel zonder de Dr Brown fles. Difrax flessen zijn volgens mij ook nog is goedkoper.
Klopt inderdaad! Hopelijk bevallen de flessen en inderdaad de spenen van dr Brown kunnen ook op de Difrax fles.
Hier gaan de flessen, ook het ventiel, elke dag in de vaatwasser. Gebruik al bijna 10mnd dezelfde en nooit lekkage.
Hier ook bij mijn vorige zoontje altijd lekkende difrax flessen!! Toen overgestapt op dr brown en nooit geen problemen mee
Ik vervloek de difrax flessen ook... 3 dr brown in gebruik maar lekker helemaal niet. Was ze iedere dag af en af en toe uitkoken. Maar ik heb wel met de groene ventiel, iets subtieler voor mn zoon dan roze