hallo, mijn dochtertje is 6 weken en 4 dagen en ik wil een beetje een ritme in haar voedings tijden krijgen. Ze is 2 weken tevroeg geboren en weegt nu ongeveer 3700 gram. Ik geef om de 3 a 4 uur 120cc flesvoeding met 1,5 schepje nutriton. Ze drinkt de flessen niet leeg meestal laat ze 20 tot 30cc staan. S nachts komt ze ook nog 1 meestal tussen 3 en 4 uur. Nu wil ik ritme krijgen in haar voeding hoe en wat moet ik dan doen? Minder in de fles overdag of echt laten huilen om het te rekken? Vanavond was ze er weer 2x om de 3 uur en dan heeft ze echt honher dan drinkt ze zon 100 cc. Wat moet ik doen?
Waarom wil je nu al meer ritme, ze is nog zo klein.. Waarschijnlijk creeert ze zelf een ritme als je nog een paar weken geduld hebt . Vaak zorgt rekken etc. alleen maar voor stress.
Ik zou het ook nog even laten gaan eigenlijk.. Met een paar weken komt dat ritme er vanzelf wel in. En heb je er niet de stress van het rekken/huilen/proppen van Ik zou overdag niet minder in de fles doen, want ze moet juist langzaamaan meer overdag gaan drinken dan in de nacht. Als je overdag verlaagd, dan komt ze misschien 's nachts vaker. En dat goed drinken voor de nacht is ook natuurlijk..