Hoi even een vraagje ik heb 12 juni mijn pregnyl spuit gehad voor de eerste keer. Ik zou graag 25 juni willen testen ( dan is mijn mama jarig) ma zou dan al de pregnyl uit mijn lichaam zijn?
Ik mocht altijd na 15 dagen past testen. Om teleurstelling te voor komen zou ik 15 dagen aan houden . Het is vaak rond 8/ 10 dagen uit je lijf.
Ik heb het onlangs getest uit nieuwsgierigheid. Bij mij was Pregnyl 5000 op de 11e dag na de spuit uit mijn lijf (misschien ook al eerder, maar ik heb pas op de 11e dag getest). Zou een leuk cadeautje voor je mams zijn als je zwanger zou zijn! Succes!
Ik teste 12 dagen na pregnyl posi bij mij eerste zwangerschap.. nu teste ik bij 11 dagen duidelijk positief.. maar het is denk ik ook per prsoon verschillend. op de bijsluiter staat dat je tot 10 dagen posi kan testen van pregnyl
Ik heb 13 juni 10.000 IE pregnyl gespoten en vandaag 10 dagen later testte ik helemaal negatief dus het is bij mij met 10 dagen uit mijn lichaam...
Geen idee tinkerbell, ik heb geen evraring met temperaturen. Hoop voor je dat het iets betekent Hoe voel je je verder?
Kan hoeft niets te betekenen . ik tempte niet tijdens de behandeling. Temp kan dus wel hoog zijn als je zwanger bent , lees ik vaak . Maar zegt niet altijd wat hoor . Mis even bij het temperatuur deel gaan lezen . Hoe gaat het nu?
hoi vandaag ben ik niet meer zo heel misselijk heb nog eens gerekend en 12 juni heb ik mijn spuit gehad dus wil zeggen dat ik nu 12 dagen later ben nu heb ik rond 13uur een zwtest gedaan en die is heel licht positief nu weet ik niet of dat toch nog van de pregnyl is of niet heb er even de foto's bij gezet
Ik kan er niet heel veel van maken , maar pregnyl lijkt me uit je lichaam te zijn. Morgen vroeg mis weer testen , in de middag wil het niet altijd goed uitpakken. Ochten urine is sterker. Hoop op een knaller voor je woensdag zit je op 15 dagen dan zou die moeten knallen .
Dank je morgenvroeg ga ik nog een testje doen ben benieuwd en als die positief is ga ik donderdag weer een testje doen. Ik hoop nog niet teveel want heb bang dat het toch nog van de pregnyl is
Tja het zou nog van de pregnyl kunnen zijn, het is dan ook een heel licht streepje. En pregnyl is er bij de een eerder uit als bij de ander... als je de volgende keer weer test afwachten of het streepje donkerder wordt zoniet dan zal het de pregnyl geweest zijn. Wanneer mag je officieel testen?
Hier niet zo een goed nieuws de test van gisteren was dus nog van de pregnyl want heb vandaag weer getest en deze was omowit
Ik lees mee Zit in hetzelfde schuitje Maandag officieel testen 2 juli dus 1 dag na jou toch? Wanneer ga je weer testen? Voel je verder iets?
Ik heb vandaag na de gyn gebeld en ze zei dat 14 dagen zeker de pregnyl uit mijn lichaam moet zijn dus dat is morgen dus woensdag doe ik weer een test