Hey hey meiden, iemand dit al eens eerder gezien? Dat wanneer je de kv 2voor 5 euro test gebruikt, je laat er 4 druppels urine op vallen (in het juiste gaattje ofc) dat dan het hele dingetje waar de streepjes op moeten komen roze wordt? Ik had wel een iets rozere test streep, maar voor de rest was hij dus echt helemaal roze geworden!! (getest op dag 37, zit nu op dag 41 en nog steeds geen teken van mijn ongi, wel al een paar dagen tot bijna een week een vreemd gevoel in mn onderbuik zeg maar) Liefs Miekie
Hij wordt altijd eerst helemaal roze, maar dan trekt hij bij. Is dat bij jou niet (alsnog) gebeurd? Misschien heb je teveel urine gebruikt, of is die test gewoon niet goed. Zou een andere proberen. Succes
meestal trekt dat roze bij mij weg als ie na een minuut of 5 opdroogt had bij mijn posi testen ook dat eerst de hele test roze werd tot de controle streep en dag zag je alleen die donker worden en toen trok dat rozige weg en bleek er ineens toch een teststreep te staan
Ik heb vandaag nog getest en hij wordt inderdaad in het begin roze, maar trekt na 5 minuten bij en zie je duidelijk een roze streep.