Sinds 25 november j.l. wordt mijn (oud)buurjongen vermist! Hij is door zijn zus afgezet in Frankrijk, om daar een tijdje door te brengen in de bergen. Dit deed hij vaker om tot zichzelf te komen. Hij heeft namelijk een heftige tijd achter de rug en deed dit vaker om dichter bij de natuur te komen en dichter bij zichzelf. Zouden jullie, en vooral de zp'ers in frankrijk dit willen delen? Hij wordt ontzettend gemist. Voor de fransen is er ook 1 in het frans opgemaakt: Canton d'Oust: l'inquiétude d'une famille Hollandaise après la disparition de leur fils Steve - ariegenews.com: Tot nu toe is er nog geen enkel teken van leven geweest...
Ik 'ken' hem ook. Min of meer, via zijn zus. Die ik ook ken, van feesten. Hoop dat ze hem zsm vinden, maar het is nu al zo lang geleden.
Ik zie dat de link van vermist het niet doet... Hierbij een andere: Stefan (Steve) van Houten | politie.nl
Ja...eigenlijk al te lang he! Zag ook al een stukje over zijn vermissing op nu.nl Dat het om het laatste gebied in frankrijk gaat waar beren nog actief zijn. Brrr....
Ik ken zijn zus (vroegere collega) heb het te horen gekregen via een vriend die nog met haar omgaat. Is ook al verspreid via fb. Moeilijke situatie
Bij deze nog een keer de link, en in het Frans: Canton d'Oust: l'inquiétude d'une famille Hollandaise après la disparition de leur fils Steve - ariegenews.com: