Lenteweer voorspeld voor volgende week Voor de eerste week van maart wordt zacht weer voorspeld. Na het weekend worden er temperaturen verwacht tot boven de 10 graden. Sorry moest het even kwijt...heerlijk...ben klaar met de winter
Kom maar op met de lente. Heerlijk ben er ook echt wel aan toe. Lekker naar de speeltuin met dochter. Heerlijk weer overal heen met me brommer. ( was echt te koud voor dochter lief om achter op te zitten) Dus weer wat vrijer heerlijk. Dus kom maar op met die lente.
oh heerlijk! kan niet wachten tot het zover is! lekker weer wijntjes drinken in de tuin met mn vriendinnen bbqen... kindjes lekker in de tuin, speeltuinen... heeeeerlijk!
de weerkaart voor langere termijn geeft wel weer een dalletje aan na de temperaturen van komende week.. nu is het langere termijn en kan er veel veranderen.. maar voor volgend weekend geeft de pluim weer kou aan.. https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/406183_133704306802526_856823559_n.jpg ik als wintermens ben er zelfs klaar mee nu... dus voor mij hoeft het niet
Yesss!! Hopelijk wacht de kleine volgende week nog even met geboren worden, kan ik er nog even van genieten .
Eerst zien dan geloven.... het zou ook gisteren en vandaag ook 6° worden.... nou, kwik komt toch echt niet hoger dan rond het vriespunt hier! Als ik ervoor betaald had dan ging ik m´n centen terug eisen! *mok*
Sinds ik mijn eerste dochter kreeg vind ik mooi weer ook leuk, kunnen ze zo heerlijk aanklooien buiten. Ik kijk er ook naar uit!