Hey meiden, Even update.. Hier nog altijd geen bloedverlies en tekenen dat de miskraam op gang komt.. Ondertussen nog altijd zwaar ziek, constant overgeven bij alles wat ik eet.. Vanmiddag moet ik weer langs de verloskundige en zal ik wss worden doorverwezen voor curettage. Ben hier een beetje bang voor, weet niet goed wat ik moet verwachten. Langs de andere kant is er ook nog steeds hoop op een kloppend hartje ofzo op de echo vanmiddag, al weet ik dat het belachelijk is dat ik dat denk maar voel me nog zoo zwanger.. Zucht...
Ze hebben toch voor de zekerheid nog een echo gemaakt, maar het vruchtje was alweer kleiner.. Morgen naar de gynecoloog in het ziekenhuis en dan word de curretage vastgelegd.. Hopelijk gaat het allemaal niet te lang meer duren..
Hoi steffie, heel veel sterkte! Ik zit nu in dezelfde situatie. Ik ben ook via ivf zwanger geraakt en vandaag 6 weken en 5 dagen zwanger. Vandaag echo gehad bij ferti kliniek en vruchtje was maar 3,8mm en zwakke hartactiviteit. Woensdag weer een echo om te kijken maar de arts zag het maar somber in. Voel me echt zwaar k*t met stiekem toch nog een sprankeltje hoop.
Nou ik duim voor je Nicky! Het kan natuurlijk nog alle kanten opgaan! Veel succes!!! Aankomende maandag heb ik de afspraak staan voor curretage. Enkel vraagje: is de dag van de curretage ook weer m'n eerste menstruatiedag? Of moet ik een cyclus afwachten?
Hoi steffie Hier ook nog geen tekenen van een miskraam, geen bloedverlies of krampen. Dan blijf je toch stiekem nog hoop houden. Wat ik heb gelezen kun je je eerste menstruatie 3 tot 8 weken na de miskraam weer verwachten. Toch lees ik ook genoeg verhalen over vrouwen die meteen weer zwanger raken. Ik denk dat dat per persoon verschilt.
Oké dank je! Ja hopen voor je dat het snel woensdag is! Stik vervelend die onzekerheid! Ik duim iig voor je!
Hey Nicky! Curretage is me 100 % meegevallen! Morgen nog een dagje thuis en dan woensdag weer aan het werk! Beter wat afleiding! Gelukkig valt de pijn ook mee (beetje krampen) en ben even heel emotioneel geworden in het ziekenhuis maar dat is er nu ook wel uit zeg maar! Hoe is het met jou? Zenuwachtig voor woensdag?
Ohw dat is fijn dat het mee is gevallen. En dat je emotioneel bent is natuurlijk helemaal niet raar. Ik ben echt super zenuwachtig voor woensdag. Tot nu toe ook nog geen bloed gezien of krampen gehad. En voel me nog heel erg zwanger. Moet wel zeggen dat ik die onzekerheid wel heel zwaar vind. Je blijft heen en weer slingeren tussen emoties. Hopelijk woensdag meer zekerheid. Dan kunnen we of verder gaan genieten of het een plekje gaan geven.
Ja dat begrijp ik! Op een gegeven moment wil je het gewoon weten, of het nu goed of slecht is!! Ik duim iig heel hard voor je! Laat je woensdag wat weten?
Denk dat dat wel heel veel rust zal brengen als je eenmaal die zekerheid hebt. En uiteraard laat ik het morgen weten.
Sterkte meid een curettage is niet niks dus neem goed de tijd om het te verwerken en een plekje te geven. nogmaals sterkte
Vanmorgen de echo gehad en het zit helaas echt niet goed. Het vruchtje is in een week tijd gegroeid van 3,6mm naar 5mm terwijl het nu 13mm had moeten zijn. Het hartje klopt nog wel, maar nog langzamer dan vorige week. De 15e hebben we weer een echo om te kijken hoe het er dan voor staat, maar het is nu eigenlijk wachten op een miskraam. De kans dat dit goed gaat is eigenlijk nihil.
Dank je Moet wel bekennen dat de klap minder hard is aangekomen dan vorige week en dat ik verwacht had. Denk dat ik het afgelopen week al wel redelijk een plekje heb kunnen geven. Het is en blijft natuurlijk rot nieuws. Hoe gaat het nu met jou?