Oplader tablet Kapot

Discussion in 'De lounge' started by Luciaatje, Nov 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Denk ik... Ik plug m'n tablet (asus transformer) in om op te laden, maar gebeurt eigenlijk te weinig! het scherm licht wel op, maar hij geeft niet aan dat hij wordt opgeladen. Als ik hem dan laat liggen gaat heeeel langzaam wel het percentage opgeladen omhoog, maar lang niet zo snel als anders en hij geeft ook niet aan dat hij opgeladen wordt. Kapot denk ik! Waar koop ik zo'n losse oplader eigenlijk? Nooit eerder hoeven doen :p Thanks!
    O ja, bij deze Asus past geen andere oplader van Samsung ofzo, die heb ik al geprobeerd!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    via internet of waar je de tablet wellicht gekocht hebt.

3. Tommo

Tommo Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,741
    1
    36
    NULL
    NULL
    replacedirect

4. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik kwam ze zelfs tegen bij de Albert Heijn!

Maar probeer anders gewoon de MediaMarkt of een onderdelenhuis.

5. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Is het snoertje kapot, of het oplaad gedeelte zelf?
    Kun je dat misschien eerst proberen? Anders koop je daarlijk een nieuw snoer, ligt het aan je tablet..

6. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Heb je ook een laptop of pc? Ik heb bij mijn tablet ook een kabeltje zodat ik die aan de pc/laptop kan hangen en dan laadt de tablet ook op. Duurt wel wat langer dan rechtstreeks in het stopcontact maar werkt wel.

Ook een manier dan om uit te vinden of het echt wel je lader is die kapot is.

7. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik heb alleen ervaring met telefoonopladers. In een speciaalzaak zijn deze erg duur en op marktplaats koop ik een nieuwe voor 5 euro incl verz. De oplader is bijna een jaar meegegaan, daarna stuk (dagelijks gebruik). Daarna heb ik weer een nieuwe besteld en ook deze gaat alweer een paar maanden mee.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ligt het niet aan je tablet? Want dat schijnt een erg irritant euvel te zijn bij die dingen. Het oplaadpunt gaat van binnen nogal snel los zitten bij vaak die oplader erin steken. Dan maakt ie geen goed contact meer en kan die niet meer goed opladen...
    Is op te lossen door m uit elkaar te halen en het goed te solderen! Hier ook gedaan en problem (gratis) solved en veel minder kwetsbaar nu.

Share This Page