Opladers opbergen

Discussie in 'De lounge' gestart door Poohbeer2, 18 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Wij hebben gewoon elk de lader van onze telefoon in het stopcontact zitten. Mijne in de slaapkamer, die van mijn man in de keuken. Nu wonen wij in UK en daar zit een schakelaar aan het stopcontact.

Andere opladers liggen gewoon opgeborgen in een lade want die worden niet zo vaak gebruikt. Die haal ik dus uit de lade wanneer nodig. Er ligt dus enkel dat ene kabeltje van mijn man zijn telefoon op het aanrecht en dan nog in een hoekje dus dat stoort me echt niet.

2. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.843
    4.103
    113
    Bij de action cableclips kopen en de ongebruikte snoeren niet in de stekkerdoos maar in een bakje/doosje doen met de clips er aan. Evt schrijf je erop waar ze van zijn om het zoeken makkelijker te maken maar ze zijn sowieso jn verschillende kleuren verkrijgbaar
    https://www.google.nl/search?q=kabelclips+action&oq=cableclips+action&aqs=chrome.1.69i57j0.18728j0j4&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgdii=vu2iqMEIa-y3oM%3A%3BANY-w1RE1my9PM%3A%3BANY-w1RE1my9PM%3A&imgrc=ANY-w1RE1my9PM%3A

3. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Bij de Ikea hebben ze ook van die dozen, voor het opbergen van kabels ed. Dan zie je dus alleen die bak met deksel.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Nog een tip: kabels onder stroom waar geen apparaat aan zit verbruiken idd stroom. Maar dat vind ik nog het minste probleem...het is 1 van de meest voorkomende oorzaken van brand, hier ligt dus geen enkele ongebruikte stekker in de stroom en zou iedereen adviseren die ook meteen eruit te trekken.

Hier hebben we gewoon een la voor alle opladers. Die pakken we als het nodig is en bergen we weer op.

6. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Nou, ik heb één la in het dressoir en daar bewaar ik alle kabels (telefoon en tablet lader in een apart bakje daarin). Wat ik nodig heb pak ik en dan sluit ik ze voor het moment aan, ik leg ze op een hoge kast langs de rand; wel zichtbaar maar niet storend ;)

7. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dat lijkt ne handig!! Heb je daar een foto van? Hier zit alles gewoon netjes opgerold in een mandje. Ook prima, maar soms moet ik 4 snoertjes proberen wanneer ik mijn ereader bv weer eens op wil laden :D

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    De telefoons van de kinderen, de iPad en de JBL box laden wij op in de keuken... daar staat een grote pot waar alles in zit.

In de tv kast staat een mandje voor de PlayStation spullen en snoetjes die we af en toe bij de televisie nodig hebben.

de oplader van de DS zit in de oude schooltas samen met extra spulletjes van de DS

De spullen van de laptop muis en adaptor liggen in het laatje onder de laptop

De snoetjes die we niet of zelden gebruik liggen allemaal boven in een doos.

En er staat een bak op de kast met alle oplaad snoertjes voor onderandere de camara's

9. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Heb even geen eigen foto zo snel maar dit is het idee ( foto is van internet ) ik heb het alleen in een leuke rieten mand gedaan omdat dat leuker staat in mijn kastje ;)

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/44/84/f8/4484f8a73c685e5491d6a0db9e6afbfc.jpg

10. Ballon

Ballon Niet meer actief

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hier werkt het echt perfect en we pakken nu dan ook echt alleen de opladers die we nodig hebben dus ook geen onnodig stroom verbruik ;)

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

Handig! Foto onmiddellijk doorgestuurd naar mn vriend. :) hij is veel bezig met audio dus heel veel kabels. Wel alles opgeruimd maar misschien vind hij dit ook handiger.

Verder ligt hier alles in een lade en op de grond naast mn nachtkastje ligt de gsm lader

13. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hadden ook altijd alles los in de lade liggen, zo irritant want je wist niet wat bij wat hoorde, alles zat in de knoop en het zag er gewoon rommelig uit. Nu is alles gewoon geordend en neemt het weinig plek in beslag.

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Man en ik hebben dezelfde telefoon dus er ligt 1 lader in het laatje. Die kunnen We ook gebruiken voor de tablet. Er ligt dan ook nog 1 lader boven in mijn nachtkastje en meer heb ik er gewoon niet...

15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Voordeel hier is dat we tablets en telefoons van hetzelfde merk hebben. dus ook maar 1 oplader nodig.

verder nog een oplader van een ds, en oplader van de wiiu en een oplader van een ander merk tablet. om de snoertjes zit een stuk klittenband zodat het niet in de knoop gaat en een sticker erop waarvoor hij is.

opladers heb ik in zo'n doos: TJENA Doos met vakken - wit - IKEA

alles overzichtelijk bij elkaar en ik pak gewoon diegene die ik nodig heb en na gebruik gaat hij weer terug in de doos.

ik heb nog zo'n doos die ik onder andere voor batterijen en zo gebruik. ik elke vakje een ander soort batterij, vakje voor sd kaartjes, vakje voor usb sticks enz.

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dat is wel een handige opbergdoos met die vakjes. Daar ga ik even naar kijken als ik weer bij Ikea kom. Bedankt voor de tip!

17. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik las net dit bericht en moest meteen aan dit topic denken;
    Huis afgebrand door telefoonlader - Almere

Voor mij geen nieuws en er blijft hier geen lader in het stopcontact... Ook 's nachts wordt er niet opgeladen. Maar in dit topic las ik best vaak dat laders standaard in het stopcontact blijven zitten. Echt gevaarlijk! Ik hoop ook oprecht dat bijvoorbeeld mijn buren er niet te makkelijk over denken:(

18. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier liggen de laders in het dressoir in de la.

Alleen die in de slaapkamer liggen op het nachtkastje in een bakje.

Deel Deze Pagina