ik was net boodschappen aan het doen met marinte in de kinderwagen. wij wonen in een klein dorp en er is maar 1 (grote) supermarkt. dus il liep daar boodschappen te doen en ik moest een blik flesvoeding hebben. voor de zoveelste keer was het schap met de fv leeg. dat is nl heel vaak. (en dat terwijl er toch echt heel wat babys hier wonen hoor) dus ik dacht ik ga es kijken of ik iemand vind die kan kijkenof er misschien nog in het magazijn is. kom ik de eigenaar van de super tegen. dus ik zeg netje stegen deze man: goedemiddag meneer, ik had een vraagje. het schap van de nutrilon 1 is leeg en ik heb eigenlijk een blik nodig... hebt u misschien achter nog staan? en wat zegt deze eigenaar........ mevrouw ik doe alleen de groente, ik zou het niet weten en kan niet voor u gaan kijken. nou!!!! ik ontplofte zowat. ik zei: wat ben jij een waardeloze vent als eigenaar van de super! dit is de laatste keer dat ik hier wat heb gekocht! u hebt duidelijk uw klantjes niet nodig! ben naar de kassa gelopen en heb het daar ook nog es heel hard lopen verkondigen tegen een kennis die ook in de rij stond. dus voortaan lekker met 30 graden met een baby in de auto naar een dorp verderop om boodschappen te doen! sorry hoor maar als dit nou een vakkenvuller had gezegd had ik nog wel begrip maar de eigenaar!!! zo dat is eruit.
wat misschien nog wel handis is om te vermelden dat ik al heel vaak en ik niet alleen gedoe daar heb. dinegn die over datum zijn. fruit wat beschimeld is. eierkoeken waar je iemand een gat mee in zijn kop kan gooien etc tec. anders denken jullie misschien dat ik heel snel over de zeik ben maar das echt niet zo.
nou jaaaa, hij werkt daar toch, wat klantvriendelijk van hem zeg. zo raakt hij zeker klanten was. als er meerdere supermarkten daar waren, zou ik echt niet meer gaan.
Nou vakkervuller, eigenaar, slager of bakker...je mag toch wel verwachten dat als diegene even niet kan gaan kijken voor je dat ze het dan op een andere manier voor je regelen? En daarbij vind ik het persoonlijk ook best slecht dat de fv ook constant uitverkocht/op is....dan schroef je je inkoop toch iets omhoog ofzo? Dat kan toch niet binnen een week bederven ofzo? Maar ja, erg vreemd van zo'n man.
heel herkenbaar! ik liep tussen de middag met dozen naar de TNT business point. achterom was dicht dus kon het niet op een kratje zetten. binnen was ook dicht maar kon het wel op een band zetten. dus dat deed ik maar ik had een formulier nodig. dus ik hoor dat ze achter zijn en roep door het gordijn heeft u dit en dit formulier voor mij, zegd die: daar ga ik niet over. dus ik kunt u iemand halen die daar wel over gaat? nee die hebben lunchpauze om 4 uur kunt u weer langs komen. dus ik zeg zoek het dan lekker zelf uit en ben weg gegaan. voor hen kan het mij niets schelen, maar ik heb nu geen bewijsstuk!
Nou TNT is echt een lachertje hoor...wij spelen hier in de wijk zelf maar voor postbode want ze krijgen het iedere keer voor elkaar om de poststukken op hetzelfde nummer maar in een andere straat in de bus te gooien....of poststukken worden retout gestuurd met een sticker dat het hele adres niet bestaat Vraag ik me af waarvoor ik hypotheek betaal Tja de service is ver te zoeken bij sommige bedrijven...helaas.
hier gelukkig weleen goede klantenservice. woon dan wel niet in een dorp maar toch. de supermarkt was hierverbouwd en hadden een heel nieuw assortiment gekregen en kwam er dus achter dat t kattenvoer(de enige waar mijn kat niet van kotst) niet meer in de schappen stond. dus ik sprak een man aan die werkte daar en die haalde de bedrijfleider erbij. dus ik mijn verhaal weer gedaan. en die man zou zijn best doen om t product weeer terug te halen. nou de volgende dag stond t gewoon netjes in de schappen. dus zo kan t ook nog gelukkig maar t is wel belachelijk dat je tegenwoordig zo behandeld "mag"worden he. vinden hun dan
Klinkt als de supermarkt in mijn dorp waar ik al een hele tijd geen boodschappen meer doe. De druppel was een taart die al 3 dagen over tijd was en half rottend in de supermarkt lag. Daarvoor al tig keer thuis gekomen met producten die over tijd waren en werknemers daarover aangesproken, maar er veranderde niets. Dus ik rijd nu met alle liefde naar een andere supermarkt een dorp verder op.
Jeetje wat aso .. Ik had gisteren ook zoiets .. Ik was naar de Jumbo ( kom ik anders nooit want vind het al een verschrikkelijke winkel maar was er nu toch in de buurt ) en tot 2 x toe rijden er mensen keihard tegen mij zij aan met zo'n kut karretje .. grrrr .. toen ik had afgerekend ging ik bij die apparte balie even sigaretten voor mijn vriend halen, ik sta daar met nog een ouder vrouwtje te wachten dat vrouwtje had een product wat niet goed was ofzo, staan ze met ze 5en ( en ik overdrijf niet ) achter die balie waar 2 kassa's staan en ze gebruiken er meer .. dat vrouwtje zegt op een gegeven moment '' ik pak het zelf wel even uit de winkel '' ( ik weet niet waar ze het over hadden ) dus toen zei ze meteen help deze mevrouw ( ik dus ) maar ff anders duurt het voor haar miss lang.. dus ik naar die balie, gaan ze met ze 5en een beetje in die kassa staan klote en zeggen tegen mij niets, normaal heb ik veel geduld maar nu na 2 x keihard te zijn gestoten en het warme weer had ik dat vandaag niet dus na een paar minuten vroeg ik netjes of iemand mij miss kon helpen want ik had alleen sigaretten nodig, kijkt er eentje me aan zegt ze '' Nee ik ben met de computer bezig '' en ze gaan allemaal weer verder, ik zeg '' hallo, gaat iemand mij nog helpen ?? '' kijken ze alle5 naar me en ze draaien weer de kop om, nou sorry hoor dan heb je aan mij een goeie, ik zeg '' wat is dit voor klantonvriendelijke aso winkel, zo raak je je klanten echt kwijt '' draait die ene zich weer om en zegt echt met zo'n zucht stem '' welke wil je hebben dan '' ik zeg '' lucky strike '' dus ze pakt het pakje en rekent het af en zegt '' dat is dan 4 euro '' ik zeg '' wat denk je nou zelf denk je nou echt dat ik bij jou nog een pakje sigaretten ga kopen hahahha '' en loop lachend weg, ja sorry hoor maar als je zo aso tegen mij doet dan kan je het terug verwachten ... er stonden nog meer mensen achter me ( inmiddels een hele rij ) en doe hoorde je ook zuchte, toen ik weg liep liepen er meerdere met mij mee ... Nooit meer naar Jumbo grrrr
Hi hi! Een week of 2 geleden was ik ook in de Jumbo en leeggoedmachine nam een fles niet aan. Van limonade die ik daar gekocht had, want ik België hebben we dat merk niet. Dus ik aan de infobalie gaan vragen: we roepen iemand. Er kwam iemand aan die straal langs mij door liep. Kwam hij terug, ik hem aangesproken, zegt hij doodleuk: komt die fles wel van hier? Ja duh!!! Anders vroeg ik het niet he. Uiteindelijk schrijft hij het bij op m'n leeggoedbonnetje, mocht het aan de kassa, samen met mijn boodschappen, afgeven. Beginnen ze aan de kassa te *?/#* dat ik dat aan de infobalie moest afrekenen dat ze dat niet mocht aannemen. Ze hebben met drie aan de kassa gestaan, ze wisten er alledrie niets van! Uiteindelijk heeft ze het toch afgerekend. En tijdens het winkelen wilde ik een rookworst meebrengen, was de eerste over datum. Nam ik de achterste (omdat hier bij ons altijd achteraan wordt bijgevuld): ten minste houdbaar tot ergens in december VORIG jaar!!! Ik dat afgegeven: ja sorry mevrouw, ben net de hele winkel aan't controleren op producten die over datum zijn!!! Heb zelf in een kleine supermarkt gewerkt en je kan onmogelijk in je eentje een hele winkel daarop nakijken! 't Is omdat een aantal producten daar goedkoper zijn als bij ons, want anders ging ik ook niet meer hoor. Vriendelijk zijn ze er niet vaak!