Dames. Ik lees normaal gesproken nooit romantische boeken, eerder thrillers of iets met flink wat actie erin. Maar nu is het tijd om het roer om te gooien. Het hele moord en doodslag en liters rondvliegend bloed begint wat saai te worden, dus nu ben ik op zoek naar een heerlijk romantisch boek waarbij je nog uren kunt na zwijmelen. Het is koopavond, dus dan duik ik voor 21.00 uur de boekenwinkel nog even in. Wie kan me helpen?
Ik kan je de boekenserie van Chantal van Gastel aan raden. Bestaat uit 3 delen. 1 Zwaar verliefd 2 Zwaar beproefd 3 Zwaar verguld
Ps i love you heb ik al gelezen. Prachtig boek inderdaad. Heb 'het boek van morgen' als ebook, maar nog nooit gelezen. Evenals boeken van chantal van gastel. Zwaar verliefd ken ik, maar nooit geweten dat daar nog twee delen bij horen. Wil 'toen ik Je zag' van isa hoes nog weleens lezen, lijkt me prachtig. Heeft goede recensies ook.
Tatiana en Alexander van Paulina Simons!! Zoooooo romantisch en wat een mooi boek.. (Een trilogie en heel dik dus als je het wat vindt, kun je vooruit )
De aardkinderen serie van Jean M Auel vind ik een serie die ik blijf lezen. Heb ze nu al wel vier keer gelezen. Het is wel romantisch maar ook spannend. Of de reizigers serie van Diana Gabeldon.
De boeken van Paige Toon. Lucy in the Sky, heeeeerlijk. In het Nederlands is net volgens mij Nieuw sms bericht. Go Johnny go, met als vervolg Baby be mine en Johnny's girl. The longest holiday is ook super leuk! Dan heb je nog one perfect summer en one perfect christmas. Wel allemaal Engels, maar dan zijn ze zoveel leuker De nieuwe, thirteen weddings, is ook super. En Darynda Jones! De Grave serie is super! Met Charley en Reyes.
Engelse boeken zijn geen probleem. Ik vind tess gerritsen in het engels veel spannender bijvoorbeeld. Ik ga na het eten eens heerlijk struinen in de boekenwinkel Edit; ik zie net dat ik nieuw smsbericht als ebook heb
Ik weet niet of alle boeken van Paige Toon in de boekenwinkel zijn, maar Nieuw sms bericht en Go Johnny go vast wel. Edit. Ik heb ze allemaal als ePub. Ook Chasing daisy en knuffel mij.
Go johnny go heb ik niet als ebook. Heb er ongeveer 5000 dus heb ook geen idee wat er nog meer in staat. Onze boekenwinkel heeft gelukkig niet alleen de standaard populaire boeken, maar ook de wat minder populaire of wat oudere boeken. Nooit een probleem om even in het magazijn te kijken, dus dat scheelt.
De bruiloft van nicholas sparks. Deze schrijver heeft ook the notebook geschreven. Maar de bruiloft was/is voor mij het ultieme romantische boek. Begint mss beetje suf, maar het einde is zoooo wauw
The time travellers wife, heerlijk boek! Van Audrey Niffenegger. Ook leuk en romantisch: de reiziger van Diana Gabaldon