Help! Sinds 3 weken heb ik geen eetlust meer en walg ik van eten. Dat terwijl ik normaal een vreetzak ben! Ik heb ook erge last van zuurbranden ineens. Ik ben naar de dokter geweest en heb maagzuurremmers gekregen. Het helpt allemaal niks. Ik ben al 6 kilo kwijt en voel me zwaar ellendig en futloos. Ik heb constant een vieze smaak in mn mond en word misselijk als ik aan eten denk. Volgende week moet ik naar de internist voor verder onderzoek. De dokter denkt aan een maagzweer. Maar als ik ga googlen kom ik op hele erge dingen. Het engste vind ik dat ik dus totaal geen hongergevoel heb. Ik voel mn maag ook steeds branden. Heeft iemand ervaring met een maagzweer? Ik maak mezelf helemaal gek!!! Ben zo bang voor iets ernstigs!
ik heb ook maagzweren gehad, je mag me wel pb sturen als je dat wil. niet gelijk van het ergste uit gaan! is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik, maar internet staat vol met enge dingen zodra je iets op zoekt
Het lijkt ook op de klachten van Helicobacter pylori. Helicobacter pylori - Lees hier alles over Helicobacter pylori! Ik heb dezelfde klachten als jij gehad en toen met het ontlastingsonderzoek bleek dat ik die bacterie had. Je moet niet gaan googlen want dan maak je jezelf alleen banger. Want je leest zoveel dingen.. Wacht gewoon die onderzoeken af. Sterkte!
Vervelend meis. ik heb al een paar maagzweertjes gehad maar dat was niet zo extreem als jij nu beschrijft. Ik kon wel wat milds eten, geen kruiden/vet en andere prikkelende etenswaren. Na 6 weken mild eten en goede maagbeschermer ging het altijd wel weer. Viel een paar kilo af maar niets extreems. maar geen mens is hetzelfde dus je zelf niet gek gaan maken hoor!
Hier ook al een week aan de gang. Niet in die heftige mate als jij dat ik van eten walg.. maar lekker zit t allemaal niet. Ook net onder mn borst continu pijn, dat kan ook maagzuur zijn las ik. Ik heb al meerdere keren de huisarts gebeld, en die zegt dat t een virusje is wat rondspookt. Begint mij ook een beetje de keel uit te hangen nu. Hoop voor jouw dat t meevalt allemaal. Duizelig ben ik trouwens ook.
Ik heb een maagslijmvliesontsteking gehad. Ik kon ook echt niks eten. Ik dwong mezelf om dan van 1 boterham de korstjes af te halen en dan kneedde ik het overgebleven stukje brood tot een balletje, zelfs dat kreeg ik amper weg. Ik had ook erg veel last van zuur, geen honger, pijn en slijm bij ontlasting (dat laatste was echt wel een duidelijk symptoom, toen heb ik de juiste medicatie gehad en knapte ik snel op)