Oh dames help Afgelopen week stond er in de release radar van Spotify een nummer. Ik heb deze helemaal plat gedraaid maar nu kan ik hem niet meer terug vinden! het is een hardstyle? Nummer denk ik en hij stond geloof ik boven het nr van korsakoff. Ik dacht dat de artiest iets van Rat heette en het nr iets met dance? (Weet t niet zeker )Maar ik kan hem niet vinden en het is super frustrerend Nu heb ik de hele tijd een liedje van shakira in mijn hoofd dus ik kan me de melodie en songtekst ook niet meer tevoren halen hahaha. Goed niet een heel duidelijke omschrijving maar misschien weet iemand welke ik bedoel
Maar iedere release radar is toch persoonlijk? Gebaseerd op de andere miziek die je allemaal beluisterd via spotify?
Geen idee welk liedje maar kan de artiest misschien Rätt n FrikK zijn? Wellicht dat dat je helpt met zoeken . En kun je hem niet gewoon terug vinden onder home en dan bij luister opnieuw of onlangs afgespeeld?
Nee helaas haha dat is hem niet. Ik heb alles afgezocht maar kan hem niet vinden in wat ik heb afgespeeld helaas. @rocketsience is dat zo? Dat wist ik niet dan heeft mijn oproep weinig nut natuurlijk