Ons zoontje loopt sinds 2 weken en wij hebben binnen gedeeltelijk laminaat en daar schuift hij snel uit. En omdat hij meestal wel sokjes aan heeft wil ik antislipsokjes halen maar waar kan ik die kopen? Want ben ze nog nergens tegen gekomen. x goldy
mijn zoontje heeft altijd de antislipsokjes van de hema aan. Ze hebben ze namelijk ook in heel donkerblauw en dat vind ik wel mooi staan bij spijkerbroekjes etc. Er zitten sterretjes op het voetje als antislip
Ja die van de prenatal hebben ook sterretjes Heb ze ooit een keer van de babydump gehad, dat was troep die dingen lieten meteen allemaal los.
dankjewel voor de reacties, ga morgen meteen even kijken! Bij kruidvat had ik wel al gekeken en bij ons hebben ze die niet.
Bij Baby-Planet. Dan heb je wel duurdere sokjes, maar er zit een slijtvaste rubberen zool onder met nopjes. Die bevielen hier het beste!
Deze hebben wij ook, zeer tevreden... Ze zijn al goedkoop, maar volgens mij krijg je deze week ook ng 25% extra korting...
hema! zijn super! in 3 pak en kosten geen drol. ik baal ervan dat ze die niet in de maat meer van mijn dochter hebben want ik vind ze ideaal!
Nou ik heb er bij de zeeman en bij de hema gekocht dus we kunnen even vooruit. Bedankt voor de reacties!