Binnenkort heb ik een sollicitatiegesprek. Ik moet er dan een beetje netjes uitzien, dus ik wilde op zoek gaan naar een mooie pump. Nu zie ik in alle webshops een heleboel mooie, maar ik heb een lijstje met eisen: *geschikt voor brede voeten (mijn uggs zijn zeg maar net breed genoeg) *hakhoogte 4-6 cm (hoger écht niet, hypermobiel dus zwabberenkels) *betaalbaar, onder de 100 Normaal loop ik alleen maar op sportschoenen of uggs en in de zomer op Birkenstocks, maar dat kan allemaal eigenlijk écht niet meer. Heeft er iemand tips? Ervaringsdeskundigen in de zaal?
Klopt, maar vind het toch lastig te vinden. Vallen de normale maten van gabor ook wat breder? Ik heb een hele gave gezien, maar niet in een breedtemaat.
Pumps: Shop Pumps Online | Gratis Verzending | Clarks.nl ? Is dat iets? We hebben hier ook simply be die volgens mij grotere nog bredere schoenen verkoopt maar ik kan niet vinden of die naar Nederland verzenden.
Die had ik gezien, maar die zijn veel te hoog. 8cm kan ik echt niet op lopen, plus ik ben van mezelf al 1.81
Durea en footnotes zijn erg fijne schoenen maar niet onder 100 Euro, of je moet ze kunnen vinden via marktplaats. Kijk dan naar wijdte/leest H (of K voor nóg breder). Idem voor het merk verhulst. En wolky is ook fijn maar niet zeer breed.