Een "vriendin" die alleen thuis was ( 10jr geleden ong ) doodsbang gemaakt! Ramen onder eieren gegooid, gebeld met n enge stem.. Uiteindelijk was ze zoooooo bang dat ze mijn moeder belde en smeeeeekte om bij ons te blijven slapen.. Shit da was niet de bedoeling! Achteraf echt n kutstreek van mij, maar ze lulde teveel dus joeg ik die de stuipe op t lijf! Vastgezeten ook! Stel jongere trekke n bankje uit de grond en pleuren m door de ramen van de sporthal en wij lopen later voorbij en worden aangewezen door buurtbewoners als de daders! Dus mn zus, neef en ik mochten met oom agent mee naar de woutekiet! Volgende dag kregen we excuus, ze hadden beelden teruggekeken en wij waren t niet! Johh en bedankttt! Jullie..?
Ik heb eens 9 jaar geleden gevraagt aan een politieman of mijn man met zijn broer in een cel mochten want ik vond t zielig voor mijn man dat hij alleen moest zitten in een cel. ze lachten me uit. Wij waren gaan uit eten bij de griek en kwamen terug bij de auto en die zwerver was de ramen kapot t slaan en de spullen t jatten,dus mijn man wilde natuurlijk de spullen terug en geen gesloopte auto. Ik de politie gebeld en aresteerde mijn man ,ik zei nee die zwerver sloopt en pikt alles uit onze auto. Ze liette de zwerver lopen dus ik en mijn schoonbroer die zwerver vast gehouden tot eindelijk de politie hem ook aresteerde. De volgende dag mocht mijn man weer naar huis maar mijn gesloopte ramen kon ik zelf betalen.
hahaha de woutekiet..........ehm wa heb ik gedaan.........op 14/15 jarige leeftijd scooterrijden zonder helm en dan woutjes kwijtrijden. vroehoemmm. met vuurwerk een telefooncel opgeblazen ( stond er alleen braaf bij)blowen met een hoop in de gemeentetuin, een buurman van een maat van mij etteren. hij had er altijd ene hekel aan als wij met de scooter voorbij scheurde dus wij gingen extra asociaal langs hem rijden. ging ie op een gegeven moment met natte sponzen gooien die gek hahaha. was altijd mis. mooie koekum!
Ik biecht op dat ik: - nog nooit een snoepje bij de kruidvat oid heb durven te pakken uit de snoepbakken. - ik altijd aan de race ga als ik zenuwachtig ben voor iets. - ik zo gehecht ben aan mijn witte kat dat ik me serieus afvraag of het gezond is haha. - ik een enorme zenuwpees ben helaas. Altijd bang dat ik te laat kom etc.
Samen met een vriendinnetje en buurjongen de groencontainer schuin tegen de voordeur van een alleenstaande en wereldvreemde man aangezet en vervolgens belletje trekken. Vind het nog heel erg als ik er aan terugdenk, heb namelijk een hekel aan belletje trekken (altijd gehad ook)...
Wat ik nu ga zeggen is waarschijnlijk vrij onschuldig... maar toch . Ik heb ooit eens een dropje gepikt bij de Da. Mijn vader betrapte me... en ik, al kauwende, ontkennen dat ik een dropje had gepikt. Verder geen schokkende dingen... Eigenlijk uberhaupt geen schokkende dingen dus
wat erg!! moest wel even hardop lachen, ik zie het helemaal voor me, lol, wat erg ik ben altijd een schijterd geweest, ik durfde nooit veel, wel eens iemad die de weg vroeg opzettelijk de verkeerde kant opgewezen maar zn eigen fout, moet je maar niet beginnen van "seg kindshh whoe is de weeg no,..." praat nedelands en noem een 16 jarige geen kind
Samen met een vriendinnetje met op een kladboek een zelfgemaakte sponserloop lijst rond gaan bij bewoners (ook nog eens uit dezelfde buurt) of ze ons wilden sponseren. Hadden we toch 31 gulden opgehaald. Daarmee naar de edah gegaan en hadden we een grote cake gekocht met wat drinken. Woehoe De rest in onze spaarpot, zonder dat de ouders het wisten. Vonden we toch knap van onszelf dat we toch nog zoveel geld bij elkaar hadden geluld. Wilden we daarna weer doen, alleen bij de eerste waar wij aankwamen, die wilde graag een formulier zien en een registratiecode enz. Dus toen maar toch afgedropen en niet meer gedaan. Was in de basisschool periode. En wat waren mensen toen nog goedgelovig
.. Toen ik net op de middelbare zat, op de markt een oranje wokkel (jaja, een WOKKEL! zo'n dikke elastiek voor in je haar uit het jaar nul..) gestolen. Was vlak voor Koninginnedag en m'n vriendinnetje daagde me uit hem uit het mandje te pakken en mee te nemen. Ik was stront zenuwachtig, heb 'm snel uit het mandje gepakt toen de marktvrouw niet keek en ben heel rustig weg gelopen met het hart in m'n keel.. Daarna NOOIT meer wat gejat
Ik heb wel eens... toen ik denk ik een jaar of 13 was, samen met een vriendinnetje een datingsite gebeld.... Daar deden we ons voor als veel ouder... We hebben toen met een man/ jongen afgsproken, hij zou naar ons dorp komen... Wij zijn toen langs gaan rijden of hij daadwerkelijk zou komen....Hij stond keurig te wachten... Maar ik weet zeker dat zijn date nooit gekomen is.......
Haha, was het een engerd of viel het mee ? (daar ben ik dan nieuwschierig naar).. Toen die tijd had ik een vriendinnetje die dat datinggedoe ging bellen... Ik durfde dat niet en stond er naast en luisterde afentoe mee... En gerookt toen ik een jaar of 15 was en toen mn ouders er achter kwamen gewoon keihard ontkennen, terwijl de rook uit mn oren kwam!!
T enige wat ik ooit gedaan heb is laxeer middel in de koffie en thee kannen van de leraren gedaan en niet een klein beetje nee best veel want de halve klas had flesjes mee genomen
Hahaaaaa geweldig al die verhalen!! Wist je dat ik weleens in een meubelzaak mn eige geirriteerd ( was 10 en was t meubel shoppe beu!! ) Tegen een muur liet vallen in de zaak, niet wetende dat dit zon losse muur was en ik met muur en al door de showroom viel! Hoooop kabaal, daar lag ik met muur en al! Iedereen lag helemaaal dubbel!
Tijdens het kerstontbijt in de tweede in het scheikundelokaal (hoe ongezellig haha, maar mentor was nou eenmaal scheikundeleraar) een klein gaatje in de onderkant van het plastic bekertje van de mentor gebrand. Beste vent droeg altijd pakken en besloot staand wat chocomel in zijn bekertje te schenken.. man zat helemaal onder de chocomel..
Dat heb ik ook gedaan toen was het net euro ( 12 jaar ofzo) maar dat ging niet om een klein bedrag Ben daarna namelijk uitgebreid gaan shoppen
Haha! Ik heb wel eens iemand voor mongool uitgemaakt, maar niet helemaal zonder reden (werd altijd getreiterd door betreffende jongetje).
ik heb vroeger bij mijn man een kattenbrokje tussen zijn boterham geduwd en hij had niks in de gaten gemeen van mij he.