Ik ben op zoek naar een kleed voor in de woonkamer wat niet van die lange haren eraan heeft. Dus vergelijkbaar met vloerbedekking. Weet iemand waar je dat kunt kopen? Ik heb ze nog bijna nergens gezien. Ik zoek een effen kleur, rood of antraciet.
Ikea heeft veel laagpo MORUM Vloerkleed, glad geweven - beige, 160x230 cm - IKEA EGEBY Vloerkleed, glad geweven - middenbruin, 133x195 cm - IKEA weet niet of je zoiets bedoeld
Wij hebben ook een laagpolig kleed. Ik vind namelijk de meeste kleden spuuglelijk met al die vormen er in verwerkt en wil het liefst iets effen. wij hebben dus een coupon bij de kwantum vandaan en op maat (3x3,5) laten festoneren bij een "mannetje". 5 euro per meter rondom. Zo ben je veeeeel goedkoper uit en kan je het precies naar maat knippen.
Hornbach! Als er eentje in je buurt zit. Ik heb een effen bordeax, kostte daar maar iets van 20 euro. En hij is nog behoorlijk groot ook. ze hebben allerlei effen kleuren, laagpolig.
Ik weet niet waar je woont, maar in Beverwijk (noord-holland) heb je de zwarte markt. Daar heb je veel keus in kleden. Wij halen daar eens in de zoveel tijd een kleed voor in onze woonkamer. De zwarte markt is echter alleen op zaterdag en zondag open. Misschien een tip voor een dagje uit? Groetjes, Kim