eieren (duh) gekookte versie, broodjes (in vorm van kipje / haasje e.d.) , ontbijtspek, allerlei vers broodbeleg op schalen neergelegd, boter in de vorm van iets anders dan normaal. En dan smiddags in de tuin chocolade eieren zoeken.
Mijn man kon het paas ontbijt niet, maar ik ben het gewend met eieren, paasbrood, kaas, luxe afbakbroodjes, lekker beleg. En mijn man kent dan weer het broodje in de vorm van een paashaas die hij persé wil hebben.
Wij brunchen meestal ook met eieren, paasstol, luxe broodjes en beleg ook lekkere bagels, verse jus d'orange en de kleine mag de gekookte eieren in de ochtend lekker verfen!
Hier ook lekker thuis brunchen, heb geen zin in gedoe in een restaurant nu met de kleine. Dus gewoon zelf allemaal lekere dingetjes op tafel!!! *Lekker soepje *harde broodjes, *zachte broodjes *zoete (melk-)broodjes *krentenbolletjes *croissantjes *lekkere kaasjes *eitjes *quiche *frisse salade *worstenbrood of saucijzenbrood *fijne vleeswaren *mandje met van die mini's hagelslag, vlokken, jam etc. *fruitsalade Nou, dat soort dingetjes....
Hier een brunch thuis. Ik ga niet te uitgebreid doen maar wat ik in gedachten heb - croissantjes uit de oven gevuld met melk/witte chocoladeschilfers (die smelten dus in de oven, erg lekker) - sandwiches met citroenroomkaas en gerookte zalm - borek met kaas - paasbrood - matzes natuurlijk - muffins - broodjes - roomboter - hartig en zoet beleg - verse sapjes