abonnement van kinderen opzeggen

Discussie in 'De lounge' gestart door friesje1978, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friesje1978

friesje1978 Actief lid

7 jun 2011
    322
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi hoi

ik heb een vraag en wie weet kan iemand mij hier helpen

ik had telefonisch een abonnement op het tijdschrift kinderen genomen volgens mij voor 3 maanden. 3 nummers. Inmiddels is dit verstreken en krijg ik nu een acceptgiro voor een jaar abbonement
    dit wil ik niet, maar anderzijds ben ik vergeten op te zeggen.
    Ik weet dat mijn rechten zijn veranderd.
    Ik kan volgens mij nu per maand opzeggen.

is dit waar? en heeft iemand die toevallig het tijdschrift kinderen leest een telefoonnr waar ik naar toe kan bellen voor opzeggen van het tijdschrift?

het nummer wat ik heb gevonden geeft aan dat het niet actief is

alvast bedankt

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

3. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Opzeggen: Binnen de eerste abonnementstermijn kan het abonnement alleen tegen het einde van de overeengekomen abonnementstermijn worden beƫindigd, waarbij de abonnee uiterlijk een maand voor het verschijnen van het eerste nummer van de nieuwe abonnementstermijn Sanoma over deze opzegging moet berichten. Bij automatische verlenging wordt het abonnement omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Opzegging van het abonnement na automatische verlenging kan met inachtneming van een opzegtermijn van een maand. Opzeggen kan telefonisch via 088-5500250 en schriftelijk.

4. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    ja maar dat zijn hun eigen regeltjes. Wat staat er in de wet. Want er is toch het 1 en ander veranderd ?

5. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant

Deel Deze Pagina