Even een vraagje, als ik mijn haar met een stijltang bewerk blijft het nooit heel erg lang zitten. Wat voor een verzorgingsproducten gebruiken jullie voor jullie het stijlen zodat het mooi stijl blijft en blijft zitten? Eventueel ook nog een superglansmiddel? THX!!!!
Daar is maar één antwoord op: BIOSILK Wel duur als je het bij de kapper koopt, maar je doet er onwijs lang mee. Ik koop altijd kleine flesjes bij deze webwinkel, dan is het veel goedkoper: Welkom bij Lindsey`s the luxury of life | lindsey`s the luxury of life
Of een goede stijltang, dat kan ook veel schelen. Zelf vind ik de Chi stijltangen het aller allerbeste. ( ook verkrijgbaar bij bovenstaande link) ikzelf heb vrij golvend haar en als ik mijn haren stijl met de Chi blijft het superlang goed zitten!
Hihi ik zag deze topic en dacht gelijk biosilk en de chi tang maar die stonden er al. En ik doe altijd eerst mijn haar een beetje uitfohnen. Succes!!
Zag dat de producten ook bij de Douglas te koop waren? Dan ga ik morgen maar eens kijken want ik heb nog bonnen. Iemand die weet of dit zo is?