Wij hebben hier beiden een sim-only van Simpel. Bevalt prima. We betalen allebei 5 euro en hebben daar genoeg aan. Ontvangst is goed. Is alleen soms wat minder diep in de bossen. Maar als je dan even iets verder gaat heb je weer ontvangst. Bij KPN was dit hetzelfde verhaal, dus dat is het probleem van in de bossen zijn denk ik.
Ik was altijd erg tevreden! Helaas heb ik sinds onze verhuizing last van een 'zwart gat' in ons huis qua bereikbaarheid, dus nu overgestapt naar een andere provider die wel verbinding heeft. Maar verder was ik altijd zeer tevreden!
Jullie hebben ook nooit problemen gehad met Simpel zelf? Qua facturen, mb’s die supersnel op zijn ed? Ik lees zoveel negatieve dingen. Maar de aanbiedingen zijn wel zeer aantrekkelijk. Denk dat ik er maar gewoon voor ga!
Ik ben er heel tevreden over vooral nadat de regels veranderd zijn afgelopen mei mbt het buitenland. Nooit extra kosten en alles werkt snel. Ik heb jaren voor een andere provider gewerkt waar ik ook echt tevreden over ben maar prijs is bij simpel zo laag in verhouding wat je krijgt Toevallig vanochtend weer een verlenging gedaan.
Ook qua facturen enzo geen problemen mee gehad. En altijd keurig een smsje als ik 80% van mijn bundel had verbruikt.
Ik heb heel veel problemen gehad in het begin. Mijn internet werkte niet en ze bleven vol houden dat het aan mij lag. Na 3 maand heb ik op Facebook een klacht gezet en na dat 3x gedaan te hebben was het opgelost. Bleek bij hun een vinkje fout te staan. Sindsdien heb ik geen klachten meer. Ze hebben tegenwoordig zelfs 4g internet... ik ga ook gewoon bij hun verlengen.