JOEPIE volgende week weer school!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Wilma, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ok ik beken...ik ben ZENUWACHTIG voor maandag want dan gaat mn middelste voor het eerst naar het VWO. Maar toch... wat ben ik BLIJ dat de zomer vakantie ten einde is!!!
    Eindelijk hebben die 2 tieners hier minder tot geen tijd meer om elkaar het bloed onder de nagels vandaan te halen.
    Eindelijk kan Wendy weer gewoon spelen zonder dat de 2 broers wedijveren over wie er met haar mag spelen OF Wendy laten krijsen omdat zij ineens iets pakken waar ze mee aan t spelen was (echt mn stress level zit in de achtbaan!)
    En ik kan straks eindelijk mn gedachten weer eens af maken zonder dat er iemand telkens door heen komt OF er een ruzie tussen door komt OF een Wendy krijs of wat ook....ZALIG lijkt het me! :D

Maar nu nog even niet dus moet weer even een van de 2 broers naar zn kamer omdat hij WEER loopt te eikelen en Wendy WEER door het lint gaat.
    Ik heb Wendy binnen stemmetje/buiten stemmetje geleerd maar dat werkt niet met 2 irritante tieners erbij.... pffffffffffffff...
    Ben halverwege de dag al doodop door dat gedoe hier!

Die van jullie zijn zeker allemaal al naar school?

2. Dana

Dana Niet meer actief

school begint in deze regio ook volgende week weer :D
    mijn kleine gaat nog niet naar school maar begrijp je wel! ;)

3. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Mijn dochter heeft de 3e week al weer gehad (ze is 5 jaar).
    Ik was blij dat de zomervakantie weer voorbij was, ze was er echt aan toe om weer naar school te gaan.
    Maar ik moest wennen om er weer zo vroeg uit te gaan :)

4. Yelice

Yelice Niet meer actief

Hier is de school gister weer begonnen.
    In Belgie is de zomervakantie standaard van 1 juli tot en met 31 augustes.
    Ik was ook licht nerveus toen ze weer gingen.
    Altijd weer spannend in welke klas ze komen, welke juf en welk vriendinnetje van vorige jaar ze weer zitten.
    In Belgie werkt het systeem iets anders als in NEderland.
    De kinderen waren er ook ontzettend aan toe en kwam dolgelukkig thuis! en een verhalen dat ze hadden :D
    Mijn kids zijn 3 en 5 en ze hadden echt hun ritme gemist.

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaan ze maandag ook weer naar school.
    Het is een nieuwe school dus best wel spannend.
    Vandaag is het toevallig lekker weer dus zijn ze heerlijk buiten aan het spelen maar ook hier hebben we wel eens ´krijs´partijen gehad hoor.;)
    Ik vind het ook een heerlijke gedachte dat ik volgende week, als de jongste op bed ligt, lekker in mijn eentje het huishouden kan doen.
    En dat zonder dat iemand de boel alweer overhoop trekt nog voor dat ik klaar ben met opruimen!:cool:
    Yes maandag school, Mamma is er klaar voor!!:D

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik begrijp je zo goed:D

De mijne is al weer drie weken bezig en de vlag ging uit. Ook die twee van mij liggen al over hoop. Pakt ze wat van haar broer nou dan kan ik rekenen op krijzen als hij het afpakt:D school mooie uit komst na zes weken haha;)

Geniet van je rust zou ik zo zeggen;)

7. Brezjika

Brezjika Bekend lid

De vakantie is veel te snel gegaan, voor mijn gevoel is er net drie weken voorbij. Ik heb de vakanties altijd wel lekker gevonden.

De kids hebben er wel zin in, behalve oudste zoon :D

8. Sensea

Sensea Niet meer actief

die van mij zijn al naar school. en wat is het akelig stil in huis. van mij had het nog wel een keer zolang mogen duren.ik vind de grote vakantie altijd heerlijk. lekker geen verplichtingen waarvoor je elke dag om half 7 op moet staan. leuke dingen doen of thuis keutelen.

onze oudste is begonnen op het MBO. ook best spannend allemaal.

9. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ja al 3 weken ;) op school geweest.

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik denk dat ik zo maar eens ga behangen...plak ik 4 bobbels achter het behang...de grootste is van mn man ;)

Pffff.... 2 tiener pubers en 1 peuterpuber...
    En ik zeg wel dat ik blij zal zijn als ze volgende week op school zitten maar tegelijk weet ik dat ik ze dan straks weer mis als ze van 8 tot 5 foetsie zijn hoor! ;)

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hier is de school alweer 3 weken aan de gang... ;)
    Kan me voorstellen dat je weer uitkijkt naar de rust in huis!

Deel Deze Pagina