Zweten

Discussie in 'De lounge' gestart door Gerdatje, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Het is weer lekker weer. Dus ga ik even lekker in de tuin in de zon zitten. Dochter speelt heerlijk in de zandbak.
    Ik zit daar nog geen 5 min. en ik voel dat mijn ondergoed al weer nat wordt van het zweet.

Wie heeft er de tip voor me?
    Ander ondergoed kopen?

2. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Wat vervelend. Misschien ander ondergoed idd, of heb je al katoenen ondergoed?

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Nee

4. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Whoeee, ik zweet ook heel snel! Zo rot!

Kom ik van de fiets af en ga ik op een leren stoel zitten in een wachtkamer o.i.d. en als ik dan opsta staat mijn hele naad in die stoel afgedrukt :)

Maar ook buiten in de zon inderdaad, mijn hoofd (voorhoofd, wenkbrauwen en onder de neus) zeikend nat en dan onder mijn armen altijd en m'n bilnaad :)

Zo irritant! Ik heb het geluk dat ik niet naar zweet ga ruiken, maar het is wel echt vervelend. Volgens mij kun je er niet zoveel aan doen ;)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Zoveel mogelijk katoen dragen en vooral geen syntetische stoffen

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Moesten net bij de zeeman zijn. Meteen ff een nieuwe zetje ondergoed gekocht. Kijken of het werkt. Kunnen we mooi testen met het aankomende mooie weer.

Je ruikt het gelukkig niet. Maar het voelt zo vies, dat natte ondergoed. Net of je in je broek hebt geplast. :D

7. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Dat probleem ken ik! Heb dat alleen wel sinds ik overgewicht heb. Daarvoor had ik daar geen last van.

8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Mocht t niet helpen zou je nog talkpoeder kunnen overwegen. Zou dat alleen niet bij je intieme delen doen maar tussen je billen kan dat wel lijkt me (op zeer warme dagen).

9. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij komt het ook door zwangerschap. Heb ik weleens gehoord dat je het sneller warm hebt als je zwanger bent geweest. Ik ben 9 maand geleden bevallen, kon tijdens zwangerschap al niet goed tegen warmte, maar merk dat ik het nu ook nog steeds heel snel warm heb, misschien iets met je hormonen ofzo. Kan trouwens sowieso niet tegen temperaturen boven de 25 graden, bah.

10. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb ik ook maar meer onder me armen moet me paar keer per dag verkleden en niks helpt

11. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh dat had ik tijdens mijn zwangerschap heel erg! Toen deed ik van die geurende inlegkruisjes in, dat hielp wel.

Deel Deze Pagina