Weet iemand van hoe laat tot hoe laat de landelijke Sint intocht in Groningen is dit jaar? Het is op zaterdag 16 november. Ik wil graag weten van hoe laat tot hoe laat de uitzending op tv is. Heb al gegoogled maar kan het echt niet vinden.
Bij jullie in je woonplaats bedoel je? Dat is bij ons de 17de, maar de landelijke is toch echt op16 november heb ik op diverse sites gevonden.
Ja dat bedoel ik haha apart eigenlijk dat hij bij ons zo laat is. Maar sorry heb geen idee hoelaat die in groningen is verwacht zoals altijd rond de middag?
Sinterklaas intocht 2013 | Sinterklaas en Zwarte Pieten pakken verhuur door heel Nederland | Sinterklaas intocht 2013 in Groningen, De intocht van Sinterklaas 2013, Aankomst sinterklaas in Nederland 2013, Alle sinterklaas intochten 2013, Groningen 16 Om 12 uur begint de uitzending weer.
Volgens mij altijd van 11 tot 13. Bij ons is het altijd tegelijk en wij gaan dan rond 12.30 de stad in en dan zeggen we: kijk daar is ie dan. De kinderen hebben niet in de gaten dat wat we op tv hebben gezien niet hier is
En als je polsbandjes wil hebben om langs de vaarroute te staan kan je die halen bij de vvv en anders op de plaats maar op is op