Zijn er mensen die zich hebben omgeschoold tot kinderverzorgster? Dit via volwassenenonderwijs, avondschool, ...
ik heb me niet omgeschoold ofzo maar wel de spw 3 opleiding afgerond, aantal jaar geleden al. bedenkt goed als je op een kinderopvang wilt werken dat er nu zeer weinig banen in te vinden zijn en zowat alles op omvallen staat...het zou zonde zijn als je een hoop geld, tijd en energie steekt in een opleiding en vervolgens geen baan kan vinden...
Ik ben er mee bezig, maar echt makkelijk is het niet. Er zijn nog maar weinig scholen die dit doen. Staat bv wel op hun site dat ze de opleiding nog geven, maar als je bv belt blijkt dat ze al jaren de opleiding niet meer doen. Voor veel scholen heb je ook een werkplaats of een stageplaats nodig. Dit lijkt makkelijk, maar mij is gebleken dat t echt niet makkelijk is om daar een werkplek of een stageplaats in te vinden. Dit wil niet zeggen dat ik de moed op geef Ik ben nog steeds aan t zoeken naar een plaatsje. Heel veel succes!
Nicole en Yinxy, misschien een gekke vraag, maar zijn jullie afkomstig uit Nederland? Of Belgie? Ik ben van België en zie net dat dit een Nederlandse site is 😉
Er bestaan geen gekke vragen, alleen gekke antwoorden Ik woon in Nederland. Hoe dit in België gaat durf ik je ook echt niet te zeggen.