Dames, Mijn dochter is in mei al 4 jaar geworden toen heeft ze al getrakteerd. Ik heb toen bewust gekozen voor snoepgoed en geen kleinigheidje erbij gedaan want, dochter zou tot 1 augustus nog blijven en wou dan een kleinigheidje doen als afscheid. Nu is het dus bijna zover en kan ik natuurlijk niks bedenken, ik wil geen bellenblaas doen of een potlood met iets leuks eraan. Maar wat ik wel wil weet ik niet. Iets wat niet al te duur in in elk geval want het is maar een afscheid. Iemand tips ? En als je een tip hebt eventueel een website erbij waar ik het kan bestellen ?
toen mijn dochter bij de psz weg ging heb ik speelgoed schepjes gegeven (zandbak schepjes) met een muffin erop, en een tekst. wil niet opscheppen maar ik ga naar de kleuterschool. bij de action zijn de schepjes heel goedkoop. of een bellenblaas en dan iets leuks erbij. vinden alle kinderen wel leuk.
Bedankt voor je reactie in de tussen tijd heb ik heel internet afgespeurd en ben ik uitgekomen bij kleurboekjes met stickers en daar dan potloodjes bij! Dat heb ik nu besteld
Wij hadden bij de oudste van die snoepsleutels gekocht en daar een kaartje aan met de tekst '' Met deze sleutel sluit ik de deur van de peuterspeel maar open met de andere sleutel ook de nieuwe deur van de basisschool. Bedankt voor de leuke tijd '' Ze kregen dan twee sleutels.
Ik had knijpfruit met een zelfgemaakt vlaggetje eraan met aan de ene kant de tekst "Tycho 4 jaar!" En aan de andere kant (die je meteen zag): "ik knijp ertussen uit!" Had bovenop de "vlag" (gemaakt van een satsprikker) een vingerpoppetje gedaan te koop bij Ikea (10 in een pakje voor dacht ik 4euro) als cadeautje dus