hoi dames, Ik ben een beetje aan het snuffelen voor cadeaus voor mijn verjaardag. En nu zat ik te denken aan een dvd recorder. Maar nu wil ik wel graag weten wat de voordelen van een recorder ten opzichte van een gewone dvd speler zijn. Wie kan mij helpen? Groeten
Je kan films/serie's ed opnemen die op tv komen, en dus later terugkijken. Als je al zo'n speciaal digitaal kastje hebt, waarmee je kan opnemen, dan heb je er dus weinig aan.
Ik heb een dvd-recorder en vind het echt super fijn. Als je iets zit te kijken kan je hem op tv-pauze zetten en later weer verder kijken. Ik neem 's ochtends kinderprogramma's op en die mag hij dan 's avonds kijken. Ik heb voor mijn ouders en voor mijn ex-vriend dvd's gemaakt met de dingen die hij nu leuk vindt dus dan kan hij als hij daar is ook 's avonds plop kijken. Voor mezelf vind ik het ook fijn, ik ben vaak om half 9 nog niet klaar om televisie te kijken. Dan neem ik het programma op en begin ik om kwart voor 9 met kijken en doordat je de reclame door kan spoelen ben je voor het eind van het programma al weer bij.
Ideaal zo'n dvd=recorder. Ik zou niet meer zonder willen. Even te laat voor goede tijden, snel opnemen, en als je klaar bent beginnen met kijken, terwijl gtst nog bezig is. Je kan heel veel opnemen en in het menu heel handig bekijken wat je wil zien. verder kan je een film opnemen op tv en deze op een dvd branden. Ik vind het echt een ideaal ding!