Bruin bloed verlies en krampen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MamaAnnelies, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    #1 MamaAnnelies, 19 dec 2012
    Laatst bewerkt: 19 dec 2012
    Hoi,

Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en kreeg gister avond ineens een hele harde onder buik en erge krampen, die krampen hielden zo'n 10 min aan en daarna werd het steeds minder. Ik verloor toen wel bruin bloed en dat werd steeds minder, er zaten geen stolsels in het bloed, 's nachts heb ik niks verloren. Ik heb nu alleen nog licht bruine afscheiding. De lichte krampjes komen en gaan. Wat zou dit kunnen betekenen. Ik ben heel erg bang dat het een miskraam is.
    Ik heb wel al een echo afspraak staan voor aankomende maandag maar zoek nu toch een soort van geruststelling

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

inmiddels heb je je echo gehad en ben ik benieuwd!

Mirjam

3. MamaAnnelies

MamaAnnelies Fanatiek lid

26 nov 2012
    1.074
    0
    36
    Fulltime moeder
    Noord holland
    Klopt, maandag de echo gehad en daar was alleen een vruchtzakje te zien gevuld met vruchtwater. De vk zei dat het heel vaak voor kwam dat er met 6 weken nog geen vruchtje word gezien ivm dt het nog zo klein is, us moest niet gelijk van getnlechtste uit gasn wntnhet kan nog alle kanten op. Vijdag heb ik weer een echo om te kijken of het gegoeit is en kijken of we dan wel een kleintje zien.

Komt het idd echt regelmatig voor?
    Ik was eerst wel redelijk gerustgesteld maar zit nu wel weer redelijk in de stress vanwege da ik toch bruinbloed had verloren en ineens dit..

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ja dat kom inderdaad vaker voor.
    Spannend voor je, de echo van vrijdag zal meer duidelijkheid geven.

Mirjam

Deel Deze Pagina